CzechTourism: Korejští influenceři znovu objevovali Českou republiku

09.07.2022 19:47 | Tisková zpráva

Desítka korejských influencerů cestovala na pozvání korejského zastoupení agentury po České republice za účelem propagace naší země na Dálném východě a obnoveného cestování z Jižní Koreje do Prahy po skončení pandemie.

CzechTourism: Korejští influenceři znovu objevovali Českou republiku
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Poté co influencerská platforma Yeomi natáčela v prosinci s hvězdou tiktoku Hada_kr vánoční video, sedm korejských instagramerů a youtuberů navštívilo Českou republiku nyní na přelomu měsíce května a června. Modelka Lee Sohyeon, korejský fotograf a ambassador Sony Korea Park Seongjin, členka cestovatelské komunity Eudini Park Juyeon či Instagrammerský pár No_hooni a Seosum, youtuber Ddoddunam a bloggerka Kim Yerim absolvovali sedmidenní okruh po ČR. Z Prahy jeli půjčenými automobily do Středních Čech, za ubytováním v Chateau Herálci, gastro tour v Brně nebo vinařskou tůrou v kostýmech po Jižní Moravě a za duchovní atmosférou Olomouce.

Postování fotografií, videjí, reels, krátkých spotů na Instagram či tiktok dosáhlo zásahu kolem 500 tisíc followers s tím, že šlo v převážné míře o atraktivní obsah pro korejský trh. Romantické výhledy z hotelů v centru, ze střešních restaurací či z lodiček na Vltavě, momentky z romantické moravské krajiny či z olomouckého centra nebo z Veselého Kopce u Hlinska (například ZDE či ZDE).

Cílem bylo budovat povědomí o České republice jako o destinaci, která má více atraktivit na asijském longhaulu než jen Prahu a Český Krumlov – např. Brno gastro, Jižní Moravu, tradice Pardubického kraje nebo romantické zámecké hotely v české krajině.

"Role influencerů a instagrammerů je v Koreji mnohem větší než v České republice a to zejména po proběhlé pandemii. Řada lidí se potřebuje ujistit, že cestování může být znovu bezpečné, či dokonce hledá návod, podle kterého by se mohla vydat do zahraničí,” vysvětluje ředitel ZZ Korea agentury CzechTourism Michal Procházka.

Podle jeho slov se vracíme na začátek, kdy se znovu utvářejí základní trendy a cestovatelské nálady. Řada korejských cestovatelů se nyní vrací do Paříže či za známými cíly. Ale která destinace dokáže nabídnout nový a atraktivní obsah, může znovu nalákat znovu turisty z daleké Koreje.

Českou novinkou je určitě romantická tůra za vínem na Jižní Moravu, kterou dříve korejské cestovky neuměli nabídnout pro individuály, ale i pobyty v eco-hotelích typu Mosaic House nebo Chateau Mcely.

Korejské influencer tripy byly zorganizovány ve spolupráci s regiony a ředou českých partnerů, Sixt Rental Cars Czech Republic, Turkish Airlines, AirFrance KLM Korea, městem Olomouc, městem Brno, hotelem Mozart Praha, FourSeasons Praha, destinační společností Východními Čechy, dopravcem Prague Boats, WineTours Moravia nebo Restaurací Element Brno.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Jana Krutáková byl položen dotaz

Jak bude to zálohování fungovat v praxi? A je to už definitivní věc?

Dobrý den, to budu muset pet lahve nebo plechovky vracet v původním stavu, tzn. nesešlapané apod.? Někdo tvrdí, že budou muset dokonce mít i etiketu. To jako fakt? Proč se ptám na tu deformaci, jestli je to tak, tak nevím, kde je mám skladovat a vůbec mi celý ten systém záloh přijde nesmysl. Podle m...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

HZS ČR: Požáry vícepodlažních a výškových stavbách patří k nejnebezpečnějším

19:25 HZS ČR: Požáry vícepodlažních a výškových stavbách patří k nejnebezpečnějším

Zdolávání požárů ve vícepodlažních budovách a výškových stavbách má mnohá specifika. V budově může b…