Vyhlášení vítězného jména a křest maskota Lefumaru proběhly v centru Tokia na Czech Festivalu, který již po páté pořádal zastupitelský úřad ČR v Tokiu společně s agenturou CzechTourism a Českým centrem.
„Oblíbenost maskotů je na japonském trhu opravdu obrovská, proto jsme pojmenování českého maskota nechali na Japoncích. Do kampaně na výběr jména se zapojila široká veřejnost, včetně škol. Spousta lidí si dala tu práci načíst si něco o České republice a zamyslet se nad vhodným jménem. Vítězné jméno Lefumaru, kombinuje jak češtinu, tak japonštinu,” říká Štěpán Pavlík ředitel zahraničního zastoupení Czechtourism Japonsko a pokračuje: „Pro představu, vlastního maskota mají všechny regionální vlády, města, obce, velké společnosti, ze zemí víme například o Belgii a Izraeli, či japonská centrála cestovního ruchu, která má medvěda Kumamona. Cílíme na mladou generaci, která má pro příjezdový cestovní ruch z Japonska velký potenciál. Maskota využijeme v kampaních, na sociálních sítích, tiskových a propagačních materiálech a pro propagaci České republiky zvažujeme i poskytnutí sub-licence našim partnerům."
Lefumaru se představil nejen ve své plyšové podobě, kdy rozverně bavil návštěvníky, kteří se ním fotografovali, ale i v rámci speciálního instagramového filtru a jako průvodce v rámci prezentací o České republice a průvodce po pravidlech uvnitř festivalu. Na Czech Festivalu měli dále návštěvníci možnost zakoupit české produkty a zúčastnit se bohatého kulturního a vzdělávacího programu, přednášek, koncertů, destinačních prezentací, či poznat Česko virtuálně díky 30minutovému programu, zprostředkovanému First Airlines.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva