CzechTourism: Microsite „100 let České republiky“ na ruském trhu úspěšně završila první pololetí

25.08.2018 16:12 | Zprávy

Zahraniční zastoupení CzechTourism v Moskvě vystavilo symbolické vysvědčení výukové microsite pro odborníky v cestovním ruchu, která vstoupila do druhého pololetí své existence.

CzechTourism: Microsite „100 let České republiky“ na ruském trhu úspěšně završila první pololetí
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Platforma byla na ruském trhu spuštěna v únoru tohoto roku jako pokračování loňské velice úspěšné microsite „Baroko všemi smysly“. I letos je cílem přiblížit odborníkům v cestovním ruchu atraktivní nabídku regionů, tentokrát v návaznosti na aktuální marketingové téma „100 let České republiky“, a související nabídky cestovních kanceláří.

Platforma vznikla ve spolupráci s jednou z nejsilnějších marketingových agentur, která se na ruském trhu specializuje na projekty cestovního ruchu. Díky tomu mohla agentura CzechTourism využít více než 90 tisíc živých kontaktů na odborníky v cestovním ruchu, kteří tak pravidelně dostávají aktuální zprávy od partnerů zapojených do projektu. Partneři získali navíc možnost představit své novinky a nabídky na hodinovém webináři. Na existenci platformy upozorňuje i banner s logy všech zúčastněných a pravidelné publikace na sociálních sítích.

V prvním půlroce se projektu aktivně účastnily ČSA a cestovní kancelář PAC group, v jejíž nabídce představují zájezdy do České republiky důležitou položku. „Rádi jsme využili možnosti účastnit se projektu s národní turistickou centrálou,“ říká vedoucí projektu za PAC group Natalya Karamzina. „Díky zapojení do projektu jsme našim prodejcům, cestovním agenturám i FIT klientům představili pobytové programy v ČR, které bychom jinak na ruském trhu obtížně prosazovali. Jednalo se zejména Hradec Králové, ze strany turistů zatím příliš neobjevený, a Plzeň s architektonickými památkami z 20. let minulého století.“

A jak tedy dopadlo vysvědčení platformy?

„Nebudu skrývat, že jde o náročný projekt, a to nejen finančně, ala také časově,“ říká ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě Alena Kudílková. „I přes drobné zdržení na začátku roku statistiky návštěvnosti opět potvrdily, jak je podobný projekt na ruském trhu potřebný. Microsite v průběhu února až června 2018 navštívilo více než 17 tisíc odborníků a do webináře CzechTourism se aktivně zapojilo 308 účastníků. Více než 4000 odborníků v cestovním ruchu si přečetlo zajímavosti a nejčerstvější novinky, které jim v rámci projektu pravidelně přicházely,“ shrnuje výsledky prvního půlroku Alena Kudílková.

O tom, že je na ruském trhu po podobných projektech vysoká poptávka a že úsilí vložené do jejich přípravy se vyplatí, svědčí i fakt, že v druhém pololetí projevila o účast velký zájem i společnost DMV – jedna z největších ruských cestovních kanceláří specializující se na pobyty v Česku. Spolu s ČSA a novým partnerem DMV zahraniční zastoupení v Moskvě úspěšně odstartovalo druhou fázi projektu.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

MUDr. Jiří Mašek byl položen dotaz

Jak navrátit důvěru lidem ve stát?

Jestli vám rozumím správě, za poklesem důvěry lidí ve stát vidíte působení této vlády. Podle mě je teda problém mnohem hlubší a přesahuje tuto jednu vládu, ale spíš by mě zajímalo, jak budete chtít tuto důvěru obnovit? A divíte se, že lidí státu nevěří, když se většina z nás má stále hůř, i když řád...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

VZP: Novinky ve zdravotní péči pro rok 2025

7:33 VZP: Novinky ve zdravotní péči pro rok 2025

Seznam zdravotních výkonů pro rok 2025, který vydalo Ministerstvo zdravotnictví ČR, obsahuje několik…