CzechTourism: Microsite „100 let České republiky“ na ruském trhu úspěšně završila první pololetí

25.08.2018 16:12 | Zprávy

Zahraniční zastoupení CzechTourism v Moskvě vystavilo symbolické vysvědčení výukové microsite pro odborníky v cestovním ruchu, která vstoupila do druhého pololetí své existence.

CzechTourism: Microsite „100 let České republiky“ na ruském trhu úspěšně završila první pololetí
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Platforma byla na ruském trhu spuštěna v únoru tohoto roku jako pokračování loňské velice úspěšné microsite „Baroko všemi smysly“. I letos je cílem přiblížit odborníkům v cestovním ruchu atraktivní nabídku regionů, tentokrát v návaznosti na aktuální marketingové téma „100 let České republiky“, a související nabídky cestovních kanceláří.

Platforma vznikla ve spolupráci s jednou z nejsilnějších marketingových agentur, která se na ruském trhu specializuje na projekty cestovního ruchu. Díky tomu mohla agentura CzechTourism využít více než 90 tisíc živých kontaktů na odborníky v cestovním ruchu, kteří tak pravidelně dostávají aktuální zprávy od partnerů zapojených do projektu. Partneři získali navíc možnost představit své novinky a nabídky na hodinovém webináři. Na existenci platformy upozorňuje i banner s logy všech zúčastněných a pravidelné publikace na sociálních sítích.

V prvním půlroce se projektu aktivně účastnily ČSA a cestovní kancelář PAC group, v jejíž nabídce představují zájezdy do České republiky důležitou položku. „Rádi jsme využili možnosti účastnit se projektu s národní turistickou centrálou,“ říká vedoucí projektu za PAC group Natalya Karamzina. „Díky zapojení do projektu jsme našim prodejcům, cestovním agenturám i FIT klientům představili pobytové programy v ČR, které bychom jinak na ruském trhu obtížně prosazovali. Jednalo se zejména Hradec Králové, ze strany turistů zatím příliš neobjevený, a Plzeň s architektonickými památkami z 20. let minulého století.“

A jak tedy dopadlo vysvědčení platformy?

„Nebudu skrývat, že jde o náročný projekt, a to nejen finančně, ala také časově,“ říká ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě Alena Kudílková. „I přes drobné zdržení na začátku roku statistiky návštěvnosti opět potvrdily, jak je podobný projekt na ruském trhu potřebný. Microsite v průběhu února až června 2018 navštívilo více než 17 tisíc odborníků a do webináře CzechTourism se aktivně zapojilo 308 účastníků. Více než 4000 odborníků v cestovním ruchu si přečetlo zajímavosti a nejčerstvější novinky, které jim v rámci projektu pravidelně přicházely,“ shrnuje výsledky prvního půlroku Alena Kudílková.

O tom, že je na ruském trhu po podobných projektech vysoká poptávka a že úsilí vložené do jejich přípravy se vyplatí, svědčí i fakt, že v druhém pololetí projevila o účast velký zájem i společnost DMV – jedna z největších ruských cestovních kanceláří specializující se na pobyty v Česku. Spolu s ČSA a novým partnerem DMV zahraniční zastoupení v Moskvě úspěšně odstartovalo druhou fázi projektu.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Zuzana Ožanová byl položen dotaz

náměstci

Dobrý den, nemyslíte, že není problém jen v počtu náměstků, ale celkově? Nač potřebujeme tolik ministrů, ale třeba i zákonodárců? Já myslím, že kdyby jich bylo třeba o 1/3 míň, klidně i o polovinu, nic by se nestalo. A vůbec nač je třeba tolik úředníků, poradců a bůh ví koho ještě? Není tohle cesta,...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Královéhradecký kraj: Další cenové zvýhodnění jízdenek pro seniory a hendikepované

7:31 Královéhradecký kraj: Další cenové zvýhodnění jízdenek pro seniory a hendikepované

Společně s novými jízdními řády, které vstoupí v platnost 15. prosince, rozšiřuje Královéhradecký kr…