První ze série online workshopů se zaměřením na americký a kanadský trh proběhl ve spolupráci s Prague Convention Bureau a zúčastnilo se ho celkem 86 domácích i zahraničních subjektů. Prostřednictvím platformy se pak podařilo nasmlouvat celkem 230 schůzek. „Nákup platformy byl skvělý tah. Zorganizovat podobnou akci za pomocí třetí strany s brandingem České republiky vyjde ve Spojených státech běžně na 25,000USD na den a výše,“ pochvaluje si efektivitu platformy Michaela Claudino ředitelka zahraničního zastoupení agentury CzechTourism pro Spojené státy Americké a Kanadu.
Eventtia nabízí velmi jednoduché, přehledné uspořádání a pro účastníky akcí je snadno využitelná. Důležitá je zejména možnost matchmakingu partnerů před samotnou akcí, tj. možnost výběru partnerů pro schůzky na základě zveřejněných profilů společností,“ přibližuje Tereza Matějková, vedoucí manažerka Czech Convention Bureau.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva