První ze série online workshopů se zaměřením na americký a kanadský trh proběhl ve spolupráci s Prague Convention Bureau a zúčastnilo se ho celkem 86 domácích i zahraničních subjektů. Prostřednictvím platformy se pak podařilo nasmlouvat celkem 230 schůzek. „Nákup platformy byl skvělý tah. Zorganizovat podobnou akci za pomocí třetí strany s brandingem České republiky vyjde ve Spojených státech běžně na 25,000USD na den a výše,“ pochvaluje si efektivitu platformy Michaela Claudino ředitelka zahraničního zastoupení agentury CzechTourism pro Spojené státy Americké a Kanadu.
Eventtia nabízí velmi jednoduché, přehledné uspořádání a pro účastníky akcí je snadno využitelná. Důležitá je zejména možnost matchmakingu partnerů před samotnou akcí, tj. možnost výběru partnerů pro schůzky na základě zveřejněných profilů společností,“ přibližuje Tereza Matějková, vedoucí manažerka Czech Convention Bureau.
Využití platformy i uspořádaný workshop kladně vyhodnotili i jeho samotní účastníci. Pochvalně se směrem k proběhnuvší akci vyjádřila například Hana Obrázková z Kongresového centra Praha: „V minulosti se mnohokrát stalo, že jsme se zúčastnili akce, která „nebyla pro nás“. Tento workshop byl ale skvělý, už máme i konkrétní poptávku.“ „Vše fungovalo super, kontakty byly výborné a vidím v nich potenciál,“ uvedl Daniel Kop ze společnosti Asiana.
Další workshopy jsou naplánované na podzim a zimu letošního roku a začátek roku příštího. Již příští týden proběhne B2B a MICE workshop zaměřený na Latinskou Ameriku, v listopadu na něj navážou vybrané evropské trhy i oblast Blízkého Východu. První online workshop byl účastníkům nabídnut za symbolický poplatek, vzhledem k neustále se zhoršující situaci budou ty další pro účastníky zcela zdarma.
Agentura CzechTourism rovněž podpoří účast subjektů na nejvýznamnějších B2B veletrzích, které v letošním roce proběhnou v online verzi – WTM London a IBTM Barcelona. „I v těchto případech jsme se rozhodli maximálně vyjít vstříc našim partnerům a účast v online expozici České republiky jim nabídnout zcela zdarma,“ uzavírá Tereza Matějková. Přihlášky na výše uvedené akce budou zveřejněny na stránkách agentury CzechTourism v průběhu nejbližších dnů.
Podle základního scénáře studie „Dopad Covid 19 na evropský MICE sektor“, kterou pro Czech Convention Bureau realizovala společnost Tourism Economics v rámci Strategické aliance národních evropských convention bureaus vyplývá, že pokles návštěvnosti konferenčních akcí dosáhne letos více než 70 %. K návratu do úrovně před Covidem-19 bude postupně docházet v následujících letech, a to až do roku 2023.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva