„Ředitelé našich zahraničních zastoupení, kterých máme aktuálně po světě 23, pravidelně aktualizují seznamy hlavních touroperátorů i médií a mediálních skupin. Jde o veřejně přístupné přehledy, díky kterým se lze snáze orientovat na daném zahraničním trhu,“ přibližuje ředitelka odboru zahraničních zastoupení agentury CzechTourism Klára Vysloužilová.
Úlohou aktualizovaných seznamů není suplovat úplný výčet všech subjektů působících ve světě ale spíše prvotní nasměrování partnerů z asociací, municipalit, ale i konkrétních podnikatelů směrem k možným zahraničním partnerům.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva