To je hlavním cílem anket, které mohou cestující pražské MHD vyplnit na webových stránkách Dopravního podniku hl. m. Prahy v září a v říjnu letošního roku. Zaměří se na využívání informačních kanálů, bezpečnost, čistotu a moderní technologie. DPP si od anket slibuje kromě zlepšení komunikace s cestujícími také zpětnou vazbu, na základě které bude zlepšovat své služby.
„Kvalita našich služeb a spokojenost cestujících je pro nás důležitá, a proto názory cestujících dlouhodobě nejen sledujeme, ale současně na ně reagujeme konkrétními opatřeními. V minulosti jsme díky anketám spustili kupříkladu ‚antigraffiti‘ kampaň a odstranili černý výlep ve vozech metra,“ uvedla Tereza Krásenská, mluvčí DPP.
První část anket je na internetových stránkách DPP od dnešního dne (24. září) do 8. října a týká se využívání informačních kanálů DPP. Zaměřena je na webové stránky, informační linku, ale i infocentra. Dále se cestujících ptá na názor k časomírám, které by zobrazovaly aktuální odjezdy na zastávkách nebo v metru.
Druhou část podzimní ankety cestující naleznou na internetových stránkách od 10. do 24. října. V ní mohou cestující sdělit názor na svůj pocit bezpečí v přepravě, důvody, proč MHD využívají nebo jak jsou spokojení s čistotou vozů. Důležitým tématem budou také moderní technologie – jak je kupříkladu pro cestující důležitá možnost zavést WiFi připojení do vozidel MHD nebo pokrytí metra telefonním signálem.
Ankety budou vyhodnoceny koncem října a s jejich výsledkem budou cestující seznámeni 31. října 2012
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva