DPP přistoupil k modernizaci Infocentra, které s více než 200 tisíci klientů patří k nejvytíženějším kontaktním místům společnosti, z důvodu nevyhovujícího řešení interiéru a kapacity prostoru. Modernizace byla zahájena v polovině září. Během přestavby byl zjednodušen přístup k prodejním přepážkám a zpřehledněn prostor pro cestující. Zaměstnancům Infocentra výrazně zjednoduší práci nové ekonomičtější řešení interiéru za přepážkami.
„Stejně jako v nedávno otevřeném Infocentru ve stanici Můstek nabídneme cestujícím i na Hradčanské plnou škálu služeb i sortimentu dárkových předmětů DPP. Pobočku Infocentra podle plánu otevíráme ještě před očekávanou zvýšenou poptávkou po ročních kupónech,“ uvedl Miroslav Sedlmajer, vedoucí odd. Střediska dopravních informací.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva