DPP využije prodloužený víkend k výměně dalších pražců na lince C

15.11.2023 16:03 | Tisková zpráva

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) o nadcházejícím prodlouženém víkendu bude pokračovat ve výměně dřevěných pražců za betonové. Z tohoto důvodu bude od pátku od zahájení provozu do neděle do ukončení provozu obousměrně přerušen provoz metra na lince C mezi stanicemi I. P. Pavlova a Vltavská. Cestující mohou využít náhradní autobusovou dopravu XC. Pro tento rok se jedná o poslední plánovanou opravu pražského metra s omezením provozu.

DPP využije prodloužený víkend k výměně dalších pražců na lince C
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo Dopravního podniku hlavního města Prahy

Výměna dřevěných pražců za betonové bude probíhat ve dvou úsecích, a to ve stanici metra Hlavní nádraží na 2. koleji, kde zaměstnanci DPP vymění celkem 226 pražců. Zároveň v úseku Florenc – Hlavní nádraží na 1. koleji dodavatel vymění celkem 367 pražců. Na obou pracovištích se bude pracovat nepřetržitě, na dvě 12hodinové směny, během každé cca 40 lidí. Po skončení výluky bude na trati C vyměněno 10 872 pražců z celkového počtu 19 397, tj. více než 56 %.

Dopravní opatření

Z důvodu opravy trati bude od pátku 17. listopadu 2023 od zahájení provozu do neděle 19. listopadu 2023 do ukončení provozu obousměrně přerušen provoz metra na lince C mezi stanicemi I. P. Pavlova a Vltavská.

V denním provozu bude zavedena:

Náhradní autobusová doprava XC v trase I. P. Pavlova – Muzeum – Hlavní nádraží – Florenc – Vltavská – Nádraží Holešovice.

Zastávky linky XC

směr Nádraží Holešovice

  • P. Pavlova – nástupní – v Legerově ulici přibližně 40 metrů za křižovatkou s Vocelovou ulicí

  • Muzeum v Legerově ulici v zastávce autobusové linky č. 905 směr Sídliště Čimice

  • Hlavní nádraží – ve Wilsonově ulici v zastávce autobusové linky č. 905 směr Sídliště Čimice

  • Florenc – ve Wilsonově ulici na přemostění Masarykova nádraží

  • Vltavská – na sjezdové rampě z Hlávkova mostu

  • Nádraží Holešovice – výstupní – v obratišti autobusů ve výstupní zastávce

směr I. P. Pavlova

  • Nádraží Holešovice – nástupní – v obratišti autobusů v nástupní zastávce autobusové linky č. 156

  • Vltavská – na Bubenském nábřeží v zastávce autobusové linky č. 156

  • Florenc – ve Wilsonově ulici na přemostění Masarykova nádraží

  • Hlavní nádraží – ve Wilsonově ulici v zastávce autobusové linky č. 905 směr Jižní Město

  • Muzeum – ve Wilsonově ulici v zastávce autobusové linky č. 905 směr Jižní Město

  • P. Pavlova – výstupní – v Sokolské ulici v zastávce autobusové linky č. 905 směr Jižní Město

Alternativní náhradní tramvajová doprava – v denním provozu linka č. 36 v trase Zvonařka – I. P. Pavlova – Karlovo náměstí – Václavské náměstí – Masarykovo nádraží – Bílá labuť – Vltavská – Strossmayerovo náměstí – Špejchar.

Změny tras linek tramvají

Linka č. 23 bude ve směru od Královky ze zastávky Bruselská odkloněna přes zastávky Pod Karlovem a Nuselské schody do zastávky Náměstí Bratří Synků (výstupní v ulici Na Zámecké, nástupní v obratišti).

Změny zastávek autobusů

Pro linku č. 148

  • ruší se zastávka Kateřinská (směr I. P. Pavlova),

  • přemísťuje se nástupní a výstupní zastávka I. P. Pavlova do ulice Na Bojišti před křižovatku se Sokolskou ulicí.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Robert Králíček byl položen dotaz

digitalizace

Ukažte mi někoho, komu se z politiků na první pokud podařila nějaká digitalizace. A proč se v tomto směru pořád tak pozadu? PS: Tímto dotazem nehájím Bartoše, jen mi přijde, že v tom není sám, že udělat něco pořádně vám politikům obecně dělá dost problém

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Platforma pro zdravý stavební zákon: Řešení DSŘ nedostatečně zohledňuje problémy při podávání žádostí z prvních měsíců

13:21 Platforma pro zdravý stavební zákon: Řešení DSŘ nedostatečně zohledňuje problémy při podávání žádostí z prvních měsíců

Vyjádření k bypassu digitalizace stavebního řízení