Design vytváří značku, dává produktu duši a vrývá se do paměti. Pokud značka dokáže vyvolat emoce, může přesáhnout hranice ostatních značek. Přesně takto uvažovalo před šesti lety vedení Kia Motors Corporation. Kia se tehdy rozhodla pro radikální změnu. Chtěla dát svým modelům více dynamický a inovativní design; oslovila Petera Schreyera a následně mu svěřila vývoj nové DNA značky. Toto rozhodnutí se ukázalo jako velmi prozíravé. Šéfdesigner Peter Schreyer vytýčil nový směr, jímž se má ubírat charakteristický design automobilů Kia. To, že značka vykročila správným směrem, dokládá nejen její rostoucí obliba v Evropě, ale také množství ocenění, které za svou práci sbírá právě tým pod vedením Petera Schreyera. Prestižních ocenění za design posbírala Kia za poslední čtyři roky téměř dvacet.
Nejčerstvějším držitelem ceny za mimořádný design je nový třídveřový pro_cee'd, jehož prodej bude zahájen v příštím roce. V prestižní soutěži iF product design award se stal vítězem v kategorii designu dopravních prostředků. Do soutěže se přihlásilo více než 3000 produktů ze 48 zemí. Porota složená z více než 30 odborníků posuzovala nejen samotný design, ale také další aspekty včetně kvality dílenského zpracování, úrovně inovátorství a také ohleduplnost k životnímu prostředí.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva