Diváci zaostřili na Prima ZOOM

05.02.2013 20:08 | Zprávy

Start nového kanálu Prima ZOOM byl v pátek skutečně ostrý a na skvělý výsledek nová televize navázala i o následujícím víkendu.

Diváci zaostřili na Prima ZOOM
Foto: iprima.cz
Popisek: Loga TV Prima

A také díky číslům Prima ZOOM se tak Prima Group stala v sobotu v cílové skupině diváků starších patnácti let v celodenním podílu na trhu (share 23,91 %) nejúspěšnější komerční televizní skupinou.

V pátek 1. února za první tři premiérové vysílací hodiny (20.00–23.00 hod.) dosáhl Prima ZOOM v CS D15+ podílu na trhu 6,49 % (sledovanost 224 tisíc diváků). Celodenní podíl pak činil i přes znevýhodnění pozdního začátku 2,50 % share. Podle dostupných informací tak jde i přes výše uvedené časové znevýhodnění o nejsebevědomější start nového kanálu od počátku digitalizace. Nejsledovanějším pořadem byl v pátek v této CS dokument Bizarní obyvatelé moří (21.00–21.50 hod.). Ujít si ho nenechalo 286 tisíc diváků (7,74 % share).

Že se v pátek večer nejednalo pouze o úvodní náhodný výsledek, potvrdila Prima ZOOM hned v sobotu, kdy přes velkou konkurenci sportovního přenosu v CS D15+ vystoupal celodenní podíl na trhu na 4,93 % share. Nejsledovanějším sobotním pořadem byl v této cílové skupině dokument Krokodýlí král, který si po desáté večer pustilo 204 tis. diváků (6,61 % share).

A do třetice všeho dobrého se nový kanál výrazně prosadil i v neděli 3. února, kdy v CS D15+ dosáhl jeho celodenní podíl 4,65 % share. Tentokrát byl nejsledovanějším pořadem historický dokument Tajemná smrt Kleopatry, vysílaný po druhé hodině odpolední. Sledovalo ho 194 tis. diváků (7,72 % share). O mnoho pozadu nezůstal ani primetimeový dokument Vláda dinosaurů (20.00–20.43 hod.) se 187 tisíci diváků (4,30 % share) a odpolední Hitlerova tajná stíhačka (17.00–17.50 hod) se 182 tisíci diváků (6,33 % share).

Zájem o televizní kanál se projevil i na stránkách prima-zoom.cz, kde během víkendu stoupl počet reálných uživatelů (RUest) na přibližně dvojnásobek (16 632 tisíc v neděli 3. února) a počet zobrazených stránek se přiblížil stu tisícům denně (95 928 tisíc v neděli 3. února). Skvěle se daří také facebookové stránce kanálu, která má nyní více než 24 tisíc fanoušků.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jana Pastuchová byl položen dotaz

Jak podle vás zajistit práci seniorům?

Pravda je, že doba jde dopředu a lidé ve starším věku se mají problém ,,jít s dobou". Ale podle mě to bude problém i do budoucna, třeba pro dnešní 30. Za 30 let mohou řešit stejný problém jako senioři dnes, protože i když jsou třeba technologicky zdatnější než dnešní starší generace, tak za těch 30 ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Transformace teplárenství v Ústí nad Labem

13:28 ČEZ: Transformace teplárenství v Ústí nad Labem

Desítky miliard korun, které Skupina ČEZ v příštích letech investuje do modernizace energetiky v cel…