Unikátní záběry z vnitřku jaderné elektrárny, historické fotky z výstavby obou jaderných elektráren v Čechách, informace o dění v jaderné energetice a jaderných elektrárnách Skupiny ČEZ a mnoho dalšího připravila Skupina ČEZ pro fanoušky stránky „Pro jádro“. Brzy přibydou kvízy, videa, reportáže, odkazy na zajímavé články, soutěže o exkurze. Jen málokterá oblast energetiky je tolik opředena mýty a polopravdami jako ta jaderná. „Na stránce „Pro jádro“, se budeme snažit přiblížit jadernou energetiku široké veřejnosti, především mladým. Taktéž půjde o nejrychlejší informační prostředek, kde zájemci najdou informace o dění na našich elektrárnách“, říká Kateřina Jiskrová, specialistka ČEZ pro sociální sítě.
Facebooková stránka „Pro jádro“ není jedinou stránkou Skupiny ČEZ na této sociální síti. ČEZ zde dlouhodobě komunikuje jednotlivá témata. Nejnavštěvovanější stránkou je „Práce v ČEZ“, která má přes 4 tisíce fanoušků a je zaměřena na náborovou komunikaci. Tato stránka se také stala hlavním komunikačním kanálem pro hudební soutěž Elektrika je cool pro studenty techniky. Projekt propojil téma, které baví téměř každého středoškoláka – hudbu, s tématem technického vzdělání. Nyní zde probíhá nová soutěž pro studenty s názvem Cool Brigáda. „Uvědomujeme si, jak je v dnešní době pro mladé těžké sehnat letní brigádu, a proto jsme na této naší stránce rozjeli soutěž „Cool Brigáda“, která jim dává šanci vyzkoušet si budoucí uplatnění v energetickém oboru „nanečisto“ a vyhrát opravdovou brigádu ve Skupině ČEZ na příští léto.“, říká Kateřina Jiskrová.
Letos také Skupina ČEZ poprvé vsadila na sociální sítě při Letních olympijských hrách v Londýně a založila stránku „Jsme s vámi“, která má přes 4 tisíce fanoušků a kde si měli lidé možnost prostřednictvím speciální aplikace pod názvem ČEZ Games porovnat síly v kvízu s olympijskou tematikou, střelbě z luku nebo v hodu kladivem. Návštěvnost této aplikace překročila 22 tisíc uživatelů a do hry se zapojilo přes 13 tisíc hráčů.
Dalšími facebookovými stránkami patřící Skupině ČEZ jsou:
- ČEZ fandí elektromobilům
- O ČEZu více, dozvíš se v IC
- ČEZ lidem
- Geniální panter
- Třípól
- ČEZ Slovensko
Komunikace jednotlivých témat se Skupině ČEZ osvědčila, na svých facebookových stránkách má celkem více jak 12 tisíc fanoušků. Měsíčně zavítá na stránky 50 tisíc uživatelů, v průběhu kampaně 100 tisíc uživatelů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČEZ