Do silnic a mostů v okolí Chvaletic investuje Pardubický kraj téměř 320 milionů

30.10.2018 8:10 | Zprávy

Pardubický kraj se dlouhodobě snaží modernizovat silnice II. a III. tříd a mostů, které má ve svém vlastnictví. I díky prostředkům z Integrovaného operačního programu v rámci evropských fondů je připravována rozsáhlá modernizace čtyř silničních úseků a dvou mostů na silnici II/322 v oblasti Kojic a Chvaletice. Aby došlo k co nejmenším dopravním omezením, nechává si kraj na tyto stavby zpracovat Plán organizace výstavby.

Do silnic a mostů v okolí Chvaletic investuje Pardubický kraj téměř 320 milionů
Foto: pardubickykraj.cz
Popisek: Pardubický kraj

„V maximální možné míře se snažíme být úspěšní v čerpání evropských fondů. Finanční prostředky pak využíváme na projekty ve všech oblastech, dopravu nevyjímaje. Dlouhodobě vnímáme problémy v silniční síti v okolí Chvaletic a Kojic, a proto jsme připravili celkem šest projektů na silnici II/322 v předpokládané hodnotě necelých 320 milionů korun. Navazujeme tak na vybudování obchvatu Chvaletic, který byl za více než 200 milionů dokončen v roce 2010,“ uvedl hejtman Martin Netolický.

O které úseky na silnici II/322 se jedná, přiblížil náměstek hejtmana pro dopravu a dopravní obslužnost Michal Kortyš. „Mezi nejvýznamnější investice patří jednoznačně obchvat Kojic, modernizace úseku mezi Chvaleticemi a Kojicemi nebo rekonstrukce mostů v Trnávce a Chvaleticích,“ řekl Kortyš.

„Vzhledem ke složitosti zajištění dopravní obslužnosti dotčených obcí a vzhledem k nezbytné koordinaci těchto staveb se stavbami jiných investorů v tomto prostoru je nezbytné zpracování Plánu organizace výstavby. Ten by měl být hotov do konce dubna 2019,“ sdělil náměstek hejtmana zodpovědný za investice Roman Línek.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Andrej Babiš byl položen dotaz

Připravujete se na brzký konec v politice?

Aspoň na mě to tak přijde, když se ujímáte zpět Agrofertu. A je to tedy tak, že ten svěřenecký fond byl jen taková klička jak šikovně obejít zákon?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

České dráhy: Železničáři se rozloučí s „banány“ na koridoru Praha – Ostrava – Žilina

10:17 České dráhy: Železničáři se rozloučí s „banány“ na koridoru Praha – Ostrava – Žilina

Po 46 letech končí provoz legendárních lokomotiv řady 151, původně E 499.2, přezdívaných například „…