„Nové věci přirozeně vyvolávají obavy a nejistotu, což bývá často jen důsledkem nedostatku informací. Proto jsme se, kromě informační kampaně v médiích a přehledných webových stránek s aktuálními informacemi, rozhodli k elektronické evidenci tržeb zřídit speciální infolinku, kterou zabezpečujeme z interních zdrojů.“ shrnul Martin Janeček, generální ředitel Generálního finančního ředitelství.
Metodické dotazy týkající se evidence tržeb budou operátoři zodpovídat na telefonním čísle 225 092 392 v pracovních dnech od 9:00 do 17:00 hodin. Telefonní číslo je spolu s kontaktním formulářem zveřejněno na webu www.etrzby.cz v záložce „Kontakty“. Přímo na webu jsou však k dispozici kompletní informace o evidenci tržeb, a to jak pro podnikatele, firmy, tak pro vývojáře i širokou veřejnost, včetně hojně využívaných nejčastějších dotazů a odpovědí.
Zákonná povinnost evidovat tržby pro první skupinu podnikatelů z oblasti stravovacích a ubytovacích služeb začne platit 1. prosince 2016. Od 1. března 2017 je pak budou následovat obchodníci.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva