Společnost má řadu zákazníků, kteří byli povodní zasaženi. Odložení plateb záloh poskytne zákazníkům potřebné volné finanční prostředky do doby, než obdrží plnění například od pojišťoven. Odložení záloh se obejde bez jakéhokoliv postihu či uvedení na seznam neplatičů. Zálohy následně klient uhradí zpětně.
Odložení plateb si mohou zákazníci dojednat buď na telefonní lince zákaznického servisu 800 100 303, která je v provozu ve všední dny mezi 8. a 16. hodinou, případně prostřednictvím e-mailové adresy info@fonergy.cz. Pro odložení záloh ze strany Fonergy bude potřeba doložit, že zákazník byl velkou vodou zasažen.
O Fonergy s. r. o.
Společnost Fonergy je obchodník s elektrickou energií a zemním plynem z Uherského Hradiště, který dodává obě komodity po celém území České republiky. Hlavní výhodou tohoto dodavatele jsou vysoce konkurenceschopné ceny energií oproti tradičním dodavatelům. Veškeré smlouvy uzavírá Fonergy na dobu neurčitou, se zákazníky jedná naprosto transparentně. Také díky tomuto přístupu dokázala od svého založení v roce 2012 získat silný a početný kmen věrných zákazníků.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva