Pro konečný účet bude rozhodující další vývoj počasí. Na řadě míst republiky totiž velká voda ještě nekulminovala. Mobilní technici a likvidátoři pojišťovny Generali jsou v terénu. Tam, kde to situace již umožnuje, pomáhají postiženým povodní s registrací škod. Posíleny byly kapacity kontaktního centra, které přednostně odbavuje hlášení škodních událostí souvisejících s velkou vodou. Lidé je mohou hlásit buďto telefonicky na čísle 844 188 188 nebo online na www.generali.cz. V případě potřeby jsme připraveni vyplácet zálohy na pojistná plnění. Klientům, kteří budou nuceni z důvodů povodní stornovat zahraniční cestu, Generali bezplatně zruší cestovní pojištění.
Vzhledem k panující situaci eviduje pojišťovna Generali prozatím minimum nahlášených škod. Je to logické, lidé se nejdříve snaží ochránit své zdraví a svůj majetek. Podle našich letitých zkušeností hlásí klienti podobné škody s tří a vícedenním zpožděním. Například v případě zatopení domu je nutné počkat, až voda opadne, a teprve poté je možné začít se sčítáním škod. Mezi prvními nahlášenými škodami převažují právě zatopené domy, sklepy, či škody na motorových vozidlech.
Náklady, které jsou prokazatelně vynaložené na likvidaci škody, mohou být součástí výplaty pojistného plnění. Doporučujeme vést si jejich záznam. S likvidátorem pojistné události je možné dohodnout vyplacení přiměřené zálohy na pojistné plnění.
Klientům, kteří budou nuceni z důvodů povodní stornovat zahraniční cestu, bezplatně zrušíme cestovní pojištění. Generali tak vychází vstříc řadě základních škol, které měly v těchto dnech naplánované školní výlety do zahraničí a z důvodu povodní je musely zrušit.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Pojišťovna Generali