Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo 15. června 2016, a to již tradičně ve 27. patře budovy City Tower, v prostorách kongresového centra a následně v restauraci Aureole. Cenu převzal generální ředitel Povodí Moravy, s.p. Jan Hodovský. Porota složená ze 70 odborníků nominovala projekt do užšího výběru 11. ročníku ČCPR společně se 75 dalšími projekty. Celkem bylo přijato 237 přihlášek.
Oceněný projekt „Objevte povodí Moravy s geocachingem“ láká milovníky této aktivity na celkem patnáct schránek umístěných na přehradách a dalších zajímavých místech podél moravských řek. Porota ocenila kreativní řešení projektu, jeho soulad s etickými pravidly oboru a pozitivní dopad na reputaci zadavatele. V kategorii zábava a sport se Povodí Moravy umístilo společně s projekty „Gambrinus plzeňským hrdinům, aneb hrajeme s Viktorkou“ a „Bitva národů – jak PR dostalo 9000 lidí na Petřín“.
Cenu od roku 2006 každoročně vyhlašuje Asociace Public Relations Agentur (APRA). Oceňovány jsou PR projekty či jejich části, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele. Tato profesní soutěž je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, tedy PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva