„Spočítali jsme, že jen za loňskou sezónu se spotřebovalo více než 50 000 tisíc jednorázových kelímků, což představuje téměř půl tuny odpadu. Nové kelímky jsou proto nejen ekologičtější, ale díky klipu na zavěšení také praktické. Věříme, že fanoušci také ocení i to, že pivo v novém obalu vydrží déle studené. Navíc se mohou stát i hezkým suvenýrem ze zápasu,“ představuje novinku Tomáš Pluháček, ředitel pivovaru Zubr.
Vratné kelímky jsou vyrobeny z kvalitního, odolného plastu a po každém použití budou umyty a opětovně použity. Hokejoví fanoušci při první koupi piva zaplatí vratnou zálohu 50 Kč. Po vypití nápoje se jim záloha vrátí zpět nebo v případě dalšího nákupu vymění použitý kelímek za čistý. Na závěr se může každý rozhodnout, zda kelímek vrátí a dostane zpět zálohu nebo si ho odnese jako suvenýr. Do budoucna jsou pak v plánu různé grafické motivy, které vratné kelímky ozdobí.
Pivovar ZUBR, a.s., tradiční český výrobce působící především na Moravě, je společně s pivovary Holba a Litovel součástí holdingu PMS. Pivovar je držitelem ocenění Klasa a Regionální potravina. V loňském roce rozšířil svůj sortiment o 11° ležák Zubr Grand. Pivovar získal na podzim prestižní ocenění v degustační soutěži České pivo 2014 a to v kategorii světlé výčepní pivo (1. místo Zubr Gold) a v kategorii tmavé pivo (2. místo Zubr Classic tmavý).
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva