Inženýrsky naplánované opatření za 6 mld. korun ročně z peněz daňových poplatníků ale může skončit fiaskem, pokud ze železnice a autobusů vytlačí pasažéry, kteří platí plnou cenu jízdného.
„Jak velký bude pozitivní efekt na využívání veřejné dopravy, je v této chvíli obtížné odhadnout. Při cestách starších studentů do škol nebo při občasných cestách seniorů může dojít k přechodu do veřejné dopravy tam, kde byli dosud zvyklí cestovat osobním autem. Určitě posílí volnočasová doprava, například při různých výletech, dovolené nebo návštěvě příbuzných a známých,“ vysvětluje Emanuel Šíp, předseda Dopravní sekce Hospodářské komory, která zastřešuje české dopravce v železniční, autobusové, lodní i kamionové dopravě.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva