Hamé: Návrat Zlatého dědictví na TV obrazovky

31.05.2013 19:21 | Zprávy

Diváky jistě potěší, že se na televizní obrazovky vrací známý spot „Májka - Zlaté dědictví“, tentokrát v novém „balení.“ Až do konce července mohou spotřebitelé při nákupu tří a více masových výrobků od Hamé soutěžit o elektrická kola, chladiče nápojů a vyhrát i další zajímavé letní ceny. Stačí jen poslat sms v žádaném tvaru.

Hamé: Návrat Zlatého dědictví na TV obrazovky
Foto: red
Popisek: Hamé

Tato nová marketingová kampaň Hamé, která poběží v Česku a na Slovensku od 1. 6. 2013, je zaměřená na trvanlivé masové produkty, včetně nejoblíbenější paštiky Májka. Diváci se s ní budou moci setkat na TV PRIMA, České televizi a TV JOJ.  Součástí kampaně je také tisková inzerce.  
 
„Naše spoty ´Zlaté dědictví´ byly díky své odlehčenosti a přesnému cílení přijímány kladně a v minulosti se nám již nejednou velmi osvědčily. Paštiky a masové konzervy navíc patří již tradičně mezi nejoblíbenější potraviny, které si Češi vozí na dovolenou a na výlety. S nástupem letních měsíců chceme proto tento segment ještě více podpořit a připomenout jeho výhody pro spotřebitele,“ vysvětluje Marcela Mitáčková, ředitelka pro marketing a vývoj společnosti Hamé.
 
Více informací o soutěži na http://www.hame.cz/cs/article/detail/id/142/ham-rozdv-motokola  
 
Spot Zlaté dědictví lze shlédnout na YutuTube kanále Hame TV na http://youtu.be/BKCXhGRD7B8.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ředitelství silnic a dálnic: Severní spojka v Českých Budějovicích

22:28 Ředitelství silnic a dálnic: Severní spojka v Českých Budějovicích

Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) začalo 28. listopadu stavět na tahu I/20 v Českých Budějovicích se…