Z vyhodnocení zájmu o dárky s pivní tematikou vyplývá, že hitem loňských Vánoc byly pivní sklenice a půllitry s vybroušeným osobním přáním. Druhým nejčastějším dárkem byly tradiční tupláky značek piv Pilsner Urquell, Gambrinus a Velkopopovický Kozel. Populární byla také sada sklenic a puků jednotlivých extraligových klubů, která potěšila fanoušky piva Radegast a hokeje. Nejčastěji tyto dárky objednávaly ženy prostřednictvím e-shopu, který s téměř 50 000 návštěvníky v předvánočním období meziročně zaznamenal 100% navýšení návštěvnosti. V některých předvánočních dnech byly vyřizovány stovky objednávek.
A ani v povánočním čase zájem o dárky s pivní tematikou s ohledem na blížící se svátek sv. Valentýna neopadá. Právě naopak, z aktuálního zájmu je zřejmé, že pivní sklo s vybroušeným věnováním se stalo inspirací i pro nadcházející svátek zamilovaných a lidé si na pivní sklenice nejčastěji přejí umístit velmi osobní vzkazy.
„Ke skvělému pivu neodmyslitelně patří i krásná sklenice pro jeho dokonalé servírování do nádherného skla. A pokud je ještě s osobním věnováním od někoho milého, jeho hodnota je o to větší. Zatímco o Vánocích odrážel vzkaz na sklenici často vztah obdarovaného k našemu pivu, teď na Valentýna se věnování zjemnilo a jedná se spíše o nejrůznější vyznání,“ říká Tomáš Raboch, manažer Pilsner Urquell Galerie v Praze.
Přímo v Pilsner Urquell Galerii na Malé Straně v Praze, v jednom z dárkových obchodů pivovarů nebo z domova v internetovém obchodě je možné si vybrat sklenici dle vlastního vkusu od klasických půllitrů až po elegantní skleničky a objednat si osobní věnování o délce až 50 znaků, které na ni umístí umělecký rytec. V případě objednávky přes e-shop Plzeňského Prazdroje a zaslání poštou se mohou zákazníci spolehnout, že pokud si takový dárek pro své blízké objednají do 31. ledna, bude jim doručen ještě před Valentýnem.
S celkovým prodejem téměř 9,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2012 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých, jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).
![](/Content/Img/content-lock.png)
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva