Z vyhodnocení zájmu o dárky s pivní tematikou vyplývá, že hitem loňských Vánoc byly pivní sklenice a půllitry s vybroušeným osobním přáním. Druhým nejčastějším dárkem byly tradiční tupláky značek piv Pilsner Urquell, Gambrinus a Velkopopovický Kozel. Populární byla také sada sklenic a puků jednotlivých extraligových klubů, která potěšila fanoušky piva Radegast a hokeje. Nejčastěji tyto dárky objednávaly ženy prostřednictvím e-shopu, který s téměř 50 000 návštěvníky v předvánočním období meziročně zaznamenal 100% navýšení návštěvnosti. V některých předvánočních dnech byly vyřizovány stovky objednávek.
A ani v povánočním čase zájem o dárky s pivní tematikou s ohledem na blížící se svátek sv. Valentýna neopadá. Právě naopak, z aktuálního zájmu je zřejmé, že pivní sklo s vybroušeným věnováním se stalo inspirací i pro nadcházející svátek zamilovaných a lidé si na pivní sklenice nejčastěji přejí umístit velmi osobní vzkazy.
„Ke skvělému pivu neodmyslitelně patří i krásná sklenice pro jeho dokonalé servírování do nádherného skla. A pokud je ještě s osobním věnováním od někoho milého, jeho hodnota je o to větší. Zatímco o Vánocích odrážel vzkaz na sklenici často vztah obdarovaného k našemu pivu, teď na Valentýna se věnování zjemnilo a jedná se spíše o nejrůznější vyznání,“ říká Tomáš Raboch, manažer Pilsner Urquell Galerie v Praze.
Přímo v Pilsner Urquell Galerii na Malé Straně v Praze, v jednom z dárkových obchodů pivovarů nebo z domova v internetovém obchodě je možné si vybrat sklenici dle vlastního vkusu od klasických půllitrů až po elegantní skleničky a objednat si osobní věnování o délce až 50 znaků, které na ni umístí umělecký rytec. V případě objednávky přes e-shop Plzeňského Prazdroje a zaslání poštou se mohou zákazníci spolehnout, že pokud si takový dárek pro své blízké objednají do 31. ledna, bude jim doručen ještě před Valentýnem.
S celkovým prodejem téměř 9,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2012 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých, jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva