Hyundai představil v Ženevě modernizovaný i20 WRC

11.03.2013 17:46 | Zprávy

Společnost Hyundai udělala dnes další významný krok k budoucí účasti v mistrovství světa v rallye FIA WRC (World Rally Championship) představením nejnovější specifikace soutěžního vozu i20 WRC na Ženevském autosalonu.

Hyundai představil v Ženevě modernizovaný i20 WRC
Foto: red
Popisek: Hyundai

Hyundai se usilovně připravuje na svou první sezónu v náročném mistrovství světa v rallye FIA WRC (World Rally Championship) v roce 2014. Zbývající část letošního roku bude ve znamení testování a vývoje soutěžního vozu i20 specifikace WRC. Nejnovější verze zahrnuje významné změny vnějších tvarů karoserie a konstrukce podvozku. Vylepšení jsou výsledkem spolupráce mezi výzkumným a vývojovým střediskem Hyundai v korejském Namyangu a nově založenou společností Hyundai Motorsport GmbH se sídlem v německém Alzenau, v jejímž čele stojí Michel Nandan.
 
Nová specifikace soutěžního vozu Hyundai i20 WRC zaujme už svým vzhledem. Přepracovaný design kombinuje dynamickou úpravu v modrém odstínu společnosti Hyundai s inovativní aplikací znaků z korejského písma Hunminjeongeum. Stylistické provedení harmonicky spojuje dynamiku seriálu WRC s korejským původem značky Hyundai.
 
Šéf týmu Michel Nandan se dva měsíce po svém jmenování do funkce zaměřuje na vytváření pevného jádra týmu Hyundai WRC. Nový tovární tým se rozrůstá o klíčové specialisty v oblasti techniky, logistiky a motoristického sportu. Tým se brzy pustí do intenzivnějšího testovacího programu s vozem i20 WRC, který urychlí vývoj vozu pro jeho první ostrou sezónu.

Michel Nandan, šéf týmu Hyundai Motorsport, k tomu poznamenal: „Náš projekt WRC je stále v plenkách, a tak je vývojová křivka pro vůz i tým strmá. Nejnovější verze soutěžního vozu i20 WRC se zaměřila na aerodynamiku s cílem zlepšit systémy chlazení. Nový zadní a přední spoiler mění také vzhled vozu i20 WRC, zatímco úpravy pod vnějším pláštěm zahrnují vylepšenou kinematiku náprav a vyšší tuhost struktury karoserie.“

„Hyundai se vrací do světových soutěží, aby ukázal své technické know-how v jedné z nejnáročnějších disciplín motoristického sportu na světě. Naším cílem je samozřejmě vítězství, ale víme, že konkurence je veliká.“

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Zuzana Ožanová byl položen dotaz

náměstci

Dobrý den, nemyslíte, že není problém jen v počtu náměstků, ale celkově? Nač potřebujeme tolik ministrů, ale třeba i zákonodárců? Já myslím, že kdyby jich bylo třeba o 1/3 míň, klidně i o polovinu, nic by se nestalo. A vůbec nač je třeba tolik úředníků, poradců a bůh ví koho ještě? Není tohle cesta,...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Radní projednali a odsouhlasili návrh rozpočtu hl. m. Prahy na rok 2025

22:28 MHMP: Radní projednali a odsouhlasili návrh rozpočtu hl. m. Prahy na rok 2025

Hlavní město má v příštím roce hospodařit v rámci rozpočtu s objemem příjmů ve výši 110,92 miliardy …