Aplikaci MojeBanka si mohou klienti maximálně přizpůsobit svým potřebám a preferencím. Zásadním přínosem je jednoduché a intuitivní ovládání. Každý klient si může sám jednoduše přizpůsobit vzhled aplikace tak, aby co nejlépe vyhovovala jeho potřebám a operacím, které přes internet provádí. Všechny hlavní informace a funkce jsou dostupné již z první strany, tedy na jedno kliknutí.
„MojeBanka je nejrobustnější a nejvíce využívanou aplikací svého druhu na českém trhu. Jen v průběhu letních prázdnin musela odbavit 9,1 milionu aktivních přihlášení, během kterých zadali uživatelé 5,8 milionu transakcí,“ uvedl Mojmír Prokop, manažer Přímých kanálů KB.
Velkou změnou je propojení internetového bankovnictví MojeBanka s mobilní aplikací Mobilní banka 2. Základní nastavení a preference, které si klient nastaví v internetové aplikaci, uvidí nově i v bankovní aplikaci, kterou používá na svém mobilním telefonu.
Kromě běžných operací a nastavení mohou individuální klienti v nové verzi aplikace MojeBanka požádat online o spotřebitelský úvěr nebo kreditní kartu. Přes internet lze v Komerční bance i podepsat smlouvu, takže klient do kamenné pobočky vůbec nemusí. Zachována zůstala také na českém trhu jedinečná možnost plánovat schůzky s bankovním poradcem přímo z internetového bankovnictví a uložit je do pracovního kalendáře bankovního poradce.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva