Kampaň Vaše Východní Čechy získala speciální cenu

15.01.2016 17:29 | Zprávy

Začátkem května zahájila Destinační společnost Východní Čechy (DSVČ) velkou turistickou kampaň Vaše Východní Čechy v osmi krajských městech České republiky.

Kampaň Vaše Východní Čechy získala speciální cenu
Foto: Pardubický kraj
Popisek: Kampaň Vaše Východní Čechy získala speciální cenu

Nyní za ni na veletrhu cestovního ruchu GO&Regiontour v Brně získala speciální cenu v kategorii Nejlepší jednotná kampaň. Ve stejné kategorii bodovalo i Českomoravské pomezí, které skončilo na druhém místě s kampaní Navlékněte si svůj náhrdelník zážitků.

Speciální cenu ve čtvrtek převzali krajský radní pro cestovní ruch René Živný a ředitelka DSVČ Alena Horáková. „Malé městské světelné billboardy, takzvané city lighty, a roadshow po obchodních domech oslovily zájemce o návštěvu Pardubického kraje v různých koutech České republiky. Lákaly především na hlavní turistické magnety kraje. Kampaň se líbila nejen veřejnosti, ale i odborné porotě,“ oznámil radní René Živný. Kampaň byla rozdělena do dvou částí, letní a zimní, a cílila hlavně na domácí klientelu. Roadshow s kompletní turistickou nabídkou Pardubického kraje putovala po obchodních domech v Brně, Olomouci, Praze, Plzni, Liberci, Jihlavě a Ostravě. „Projekt Vaše východní Čechy byl spolufinancován z Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod. Celkové náklady kampaně byly více než čtyři miliony korun,“ doplnila jeho slova ředitelka DSVČ Alena Horáková.

Vyhlašovatelé z vydavatelského domu C.O.T. media a ze společnosti Veletrhy Brno chtějí soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky. Jednatelka C.O.T. media Eva Frindtová vysvětlila, čím kampaň Vaše Východní Čechy zaujala odbornou porotu: „Východní Čechy nepatří mezi nejvyhledávanější turistické cíle u nás, ale tato dobře zvládnutá a hlavně komplexní kampaň s velmi kvalitním grafickým zpracováním má šanci s touto situací zahýbat.“ 

Cenu za první místo si z Brna odvezli zástupci Centrály cestovního ruchu Východní Moravy za kampaň Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země. Ceny vítězům předávali náměstkyně ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová, předseda Asociace cestovních kanceláří ČR Viliam Sivek či prezident Asociace českých cestovních kanceláří a agentur Roman Škrabánek.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Proč jste na navýšení rodičovského příspěvku netlačila víc dřív?

Myslím, když jste byli ve vládě? Myslíte, že teď něco zmůžete? A můžete aspoň říci, když už nejste ve vládě, proč a kdo byl proti navýšení rodičovské pro všechny a ve větší míře, která by zohledňovala inflaci a růst cen?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR: Sezóna dražeb cenného dříví začala

10:22 Lesy ČR: Sezóna dražeb cenného dříví začala

Právě začala sezóna dražeb nejkvalitnějšího dříví. Vyrábí se z něj hudební nástroje, sudy na alkohol…