Od 11. února bude prostřednictvím TV spotů, tisku a onlinu prezentovat své modely Venga, Rio a Picanto prostřednictvím ryze lokální kampaně.
Hravou jízdu modelů Kia animovaným městem doplňuje v TV spotu hlasový doprovod v již tradičním podání Lenny Trčkové a Karla Zámečníka.
„Nový spot navazuje na náš předchozí - veršovaný. I tentokrát jsme zvolili pohodovou formu komunikace a samotné pojetí spotu i kampaně nás výrazně odlišuje od konkurence, “ upřesňuje Martina Jirásková, marketingová ředitelka společnosti KIA MOTORS CZECH. Producentem a autorem spotu je společnost Médea Creativity. „Vozy KIA jsou prostě inspirativní a přátelský tón komunikace jim sluší. Výzkumy nám potvrdily, že předešlá kampaň pro vozy SUV diváky baví, takže si i tentokrát hrajeme s rýmy“ dodává creative director společnosti Médea Creativity Markéta Zahradníková.
Mediální prostor zajišťuje mediální agentura Médea.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva