Cílem e-shopu je zefektivnit distribuci náhradních dílů. Zákazníci navíc dostanou informaci, jaké úkony si mohou na stroji učinit sami. Servisním technikům Kovosvitu se tak uvolní ruce ke složitějším operacím u zákazníků. Dokonce firma plánuje, že u vybraných obráběcích center začne garantovat zkrácení doby do zahájení opravy od nahlášení potíží.
„Rádi bychom umožnili zákazníkům, aby základní údržbu stroje prováděli sami a aby se jim vyplatilo, že se o ně starají. Týká se to samozřejmě pozáručního servisu a úkonů, které si dokáže udělat každá obsluha stroje,“ uvedl Miroslav Smolák, ředitel servisu Kovosvitu MAS, a dodal: „Za období pěti let jsme vytipovali na pět set položek, které se pravidelně nakupují, které by si mohl zákazník pořídit sám a na stroji vyměnit. V současnosti zahajujeme testovací provoz se zhruba 80 položkami. Od zákazníků bychom rádi získali zpětnou vazbu a po zhruba měsíci počet položek navýšili.“
Během testovacího provozu poskytne Kovosvit MAS na všechny položky objednané přes nový e-shop 10% slevu. Firma oslovila vytipované zákazníky, aby služby e-shopu otestovali. Přihlásit se do něj může každý zákazník, který má od Kovosvitu zakoupený obráběcí stroj. Kovosvit garantuje, že položku objednanou prostřednictvím e-shopu doručí k zákazníkovi do 48 hodin. Distribuce za těchto pravidel platí pro celou Českou a Slovenskou republiku. Zákazníci mohou e-shop vyzkoušet na stránce www.kovosvit.shop.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva