„Zákazníkům konkurence jsme mohli vyjít vstříc i díky tomu, že v posledních týdnech kvůli vysoké poptávce našich cestujících zdvojnásobujeme páteční a víkendové spoje. Obsazenost těchto spojů se pohybuje obvykle kolem 80%, i přesto jsme nakonec dokázali necelou dvoustovku cestujících Regiojetu odbavit. I kdybychom neměli k dispozici zdvojenou soupravu, našli bychom jiné řešení, jak odvézt všechny cestující", říká CEO společnosti Leoš Novotný a doplňuje: „V podobných krizových situacích je pro nás na prvním místě cestující, ať už je to náš zákazník nebo ne. Věřím, že všechny pasažéry přepravíme bezpečně a k jejich naprosté spokojenosti. Jsem rád, že se našim novým moderním vlakům vyhýbají tyto vážné technické problémy, které má se svými vlaky RegioJet opakovaně." Spoj LE byl vypraven ve 12:15 z Ostravy-Bohumína, kde odbavil celkem 144 cestujících Regiojetu, mimořádně zastavil v Hranicích na Moravě pro dalších 10 lidí. V Olomouci pak přisedlo 43 zákazníků žlutých vlaků, kteří se svého původního spoje nedočkali. Ze strany LEO Express nešlo o první případ pomoci cestujícím konkurence, která se potýkala s poruchami svých vlaků již dříve.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: LEO Express