O výsledcích největší tuzemské specializované ankety zaměřené na vedení podnikových flotil a firemní automobily rozhodlo hlasování stovky odborníků z řad velkých, středních i malých společností různého podnikatelského zaměření. Vítězové byli vyhlášeni minulý týden na slavnostním galavečeru v Praze.
Služba Driver´s Service pro pojistné události je založena na síti vybraných servisů, které jsou schopny poskytnout zákazníkům LeasePlanu maximální komfort při řešení následků nehod. Po nahlášení pojistné události na zákaznickou linku LeasePlanu je řidič nejpozději do jedné hodiny kontaktován jedním z vybraných partnerů. Obvykle jde o servis, který se nachází v dosahu postiženého a zároveň má volné kapacity. V rámci služby má řidiči nárok na bezplatný transport vozidla do servisu i jeho zpáteční odvoz na předem určené místo. Práce na vozidle musí být zahájeny nejpozději do 48 hodin od jeho převzetí a samozřejmostí je, že servis vrátí klientovi automobil umytý a vyčištěný.
Služba je poskytována všem zákazníkům LeasePlanu, kteří potřebují opravit automobil v důsledku pojistné události, a není nijak omezena značkou vozu. Společnost ji využívá především v oblasti autoskel a mechanických či klempířských prací.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva