K převedení na vedlejší dráhu bude docházet dle počasí a pouze v čase mezi osmou hodinou ráno a šestou hodinou večer.
Na hlavní dráze budou odborníci provádět technické a stavební činnosti, které souvisí se zvýšením bezpečnosti provozu, říká ředitel provozu letištních ploch Václav Válek. „Kromě pravidelné předsezonní údržby dojde i na pravidelné geodetické ověřovací měření, kontrolu světelného zabezpečovacího zařízení a již zmíněné kalibrace radionavigačních zařízení.“
„Jsme si vědomi toho, že využívání vedlejší dráhy opět zvýší provoz letadel nad hustě osídlenými částmi Prahy a Kladenska, ale rádi bychom zopakovali, že jediným systémovým řešením do budoucna, je realizace projektu paralelní dráhy,” říká Jiří Pos, předseda představenstva Letiště Praha.
Směr provozu (odlet směr Praha, nebo Kladno) je závislý na aktuálních meteorologických podmínkách, především větru. Preferovaný směr je ale přistání od Prahy a vzlet na Kladno.
Další aktuální informace naleznete také na Twitteru Letiště Praha ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva