Hlavní myšlenku vánočního spotu představuje Marek Hornych, ředitel marketingu a zákaznické zkušenosti Letiště Praha. „Spot je o cestování a objevování nových míst, o zážitcích a vzpomínkách, které si uchováváme po celý život a díky cestování poznáváme vůni dálek. Do hlavní role jsme vybrali Terezu Kostkovou spolu s Valentýnou Bečkovou. Pro značku Letiště Praha je důležité, aby tváří kampaně byla osobnost, která je uvěřitelná a naši sledující se s ní dokázali identifikovat.“
Kampaň doplňuje limitovanou edici pokojového parfému s vůní zemí vzdáleného Orientu. Tato vůně bude provázet i Letiště Václava Havla Praha, a to konkrétně část Relax zóny v Terminálu 2. Samotnou Vůni dálek pro zpříjemnění zimních měsíců mohou lidé zakoupit v kamenném obchodu letištních exkurzí na Terminálu 2. Součástí kampaně je i kreativní inzerce s navoněným přáním za celé letiště „Objevujte svět všemi smysly po celý rok 2024.“
Kampaň vznikla inhouse v marketingovém týmu Letiště Praha s kreativní myšlenkou od Natálie Rollko, na scénáři se podíleli s Markem Pavlíkem, Pavlínou Musilovou a Katkou Tarabovou. Spot natočil David Laňka z No Stress Production, o mediální zásah se postarala agentura Know Limits. Kampaň poběží v onlinu, na sociálních sítích, v outdooru a v neposlední řadě na samotném Letišti Václava Havla Praha.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva