„Při kontrolní prohlídce jsme zjistili, že vše probíhá dle schváleného harmonogramu. V každém tubusu je provedeno celkem 42 zkušebních vývrtů, za účelem zjištění stavu betonové konstrukce, stavu výztuže,“ uvedl Jan Čáp, vedoucí odboru dopravy Krajského úřadu Libereckého kraje.
Během uzavírky došlo k diagnostice tunelu, kterou zadal správce silnice I. třídy Ředitelství silnic a dálnic ČR. Výsledky měření budou sloužit pro probíhající projekční přípravu na kompletní rekonstrukci libereckého tunelu, jehož stavba začala v roce 1986 a který doposud neprošel žádnou zásadní rekonstrukcí. Z předběžných a neúplných výsledků vyplývá, že jedním z hlavních problémů je zatékání do části tunelu. Konečné výsledky diagnostiky tunelu budou známy na konci kalendářního roku.
Správce silnic I. třídy plánuje ještě v letošním roce opravit poruchy asfaltových vrstev silnice I/13 v úseku Jítrava – Bílý Kostel a silnice I/35 v úseku Bílý Kostel – Liberec Růžodol I.
„Opravy budou prováděny vždy v pravém jízdním pruhu, kdy doprava bude pomocí dopravního opatření svedena do levého jízdního pruhu,“ dodal Jan Wohlmuth, ředitel liberecké správy Ředitelství silnic a dálnic ČR.
Na případné změny termínů dokončení mohou mít vliv klimatické podmínky. Opravy poruchy asfaltových vrstev budou probíhat po částech s tím, že začnou v úseku silnice I/35 od křižovatky ve Svárově po křižovatku v Liberci Růžodole.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva