MHMP: Komunikace se v roce 2021 soustředila hlavně na očkování, podporu bydlení a pomoc lidem ve finanční nouzi

18.01.2022 15:16 | Tisková zpráva

Hlavní město se v roce 2021 při své komunikaci soustředilo mimo témata, týkající se koronaviru a očkování také na jiné důležité aspekty života v hlavním městě. Kromě pandemie metropole nejvíce akcentovala podporu pro lidi ve finanční nouzi, ale také energetickou krizí.

MHMP: Komunikace se v roce 2021 soustředila hlavně na očkování, podporu bydlení a pomoc lidem ve finanční nouzi
Foto: Hans Štembera
Popisek: Vchod do budovy Nové radnice, sídla pražského magistrátu

Ke konci roku převládla také podpora Milostivého léta, které má lidem pomoci s řešením potíží s exekucemi. Celkově odbor médií a marketingu pražského magistrátu zpracoval a vydal 692 tiskových zpráv a týdně, včetně započítaných letních prázdnin, byly ze strany metropole uspořádány v průměru 3 tiskové konference. Co do počtu novinářských dotazů se loňský rok rovnal i tomu předchozímu, kdy bylo denně odpovězeno přibližně na 15 dotazů.

Ačkoli byla hlavní část komunikace i v roce 2021 věnována pandemii koronaviru, v rámci celého roku převládala kromě kampaně k očkování a řešení situací v souvislosti s covidem-19 i témata spojená s podporou lidí v nouzi či krize dostupného bydlení. Komunikace se mimo jiné soustředila také na Klimatický plán hl. m. Prahy, který si klade za cíl výrazně snížit uhlíkovou stopu hlavního města v následujících letech a desetiletích.

V rámci infotainmentu natočil také Magistrát hl. m. Prahy novou sérii videí Pražská zastavení, která se věnují různým oblastem v životě Pražanů, ať už se jedná o historii budov, zpracování odpadu, veřejnému osvětlení, nebo například pastvě koz, ovcí a skotu na území metropole. V roce 2021 jako každý rok nechyběla ani distribuce dárků pro prvňáčky a před Vánoci město potěšilo dárky děti a seniory v nemocnicích a sociálních zařízeních. Celkem se do projektu zapojilo 23 institucí včetně magistrátních odborů a také mediálních domů, které dohromady poskytly 22 752 předmětů.

Ohledně koronaviru se hlavní město primárně zaměřilo na informování veřejnosti o situaci v hlavním městě a na podporu očkování, kdy vzniklo i několik kampaní ve spolupráci se společností DDB Prague. Mimo jiné město také rozeslalo celkem 123 000 kusů letáků, které měly pomoci s rozhodnutím nechat se očkovat. Mezi další úspěšné kampaně se zařadily například Milostivé léto, komunikace k pomoci Pražanům postižených zkrachovalými dodavateli energií nebo informace k dostupnému družstevnímu bydlení.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

koronavirus

Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.

Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.

autor: Tisková zpráva

Karla Maříková byl položen dotaz

Vy s tím, co tvrdí Trupmp o Ukrajině a Zelenskym souhlasíte?

A měla by podle vás Ukrajina přistoupit na mír za jakoukoliv cenu? Protože na mě to působí tak, že to, co Trump navrhuje hraje do karet jen Rusku a jemu a na Ukrajinu nebere vůbec zřetel. Nebo to vidíte jinak?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

HK ČR: Pohyb a sport by se měly stát jednou z politických priorit

13:33 HK ČR: Pohyb a sport by se měly stát jednou z politických priorit

Česko patří mezi země s nejvyšší spotřebou léků na osobu, což by zdravý životní styl mohl snížit až …