Výzva Pregraduální vzdělávání II podpoří koncepční proměny přípravného vzdělávání učitelů nejen na pedagogických fakultách, ale i na ostatních fakultách se studijními programy zaměřenými na učitelství. Ve výzvě je pro vysoké školy připraveno celkem 400 milionů korun.
Jde o pokračování úspěšné výzvy Pregraduální vzdělávání I, díky níž byly již před dvěma lety podpořeny částkou 363 milionů korun všechny pedagogické fakulty v ČR. „První vlna výzvy byla velmi úspěšná, zapojily se do ní všechny pedagogické fakulty. V aktuálně vyhlašované výzvě jsme rozšířili spektrum žadatelů, kteří budou moct podporu využít, a přidali jsme nové aktivity pro pedagogické fakulty, aby mohly dále rozvíjet výsledky z první výzvy,“ řekl Václav Velčovský, náměstek pro řízení sekce EU a ESIF.
Projekty vysokých škol mohou být zaměřené například na zvyšování kvality a inovace studentských pedagogických praxí, síťování fakult vzdělávajících budoucí učitele nebo na podporu didaktického využívání digitálních technologií ve výuce. Díky projektům dojde také ke zvýšení kvality práce vysokoškolských pedagogů a k rozvoji osobnostně-sociálních kompetencí budoucích učitelů v kontextu společného vzdělávání. Finanční podporu mohou žadatelé využít i na zahraniční výjezdy svých studentů (budoucích učitelů) nebo pedagogů zapojených do projektu.
Žádosti o podporu z výzvy Pregraduální vzdělávání II s alokací 400 milionů korun budou přijímány od 11. března 2019 do 28. června 2019.
Více informací naleznete na internetových stránkách OP VVV ZDE
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva