„Mediální kampaň 100 000 projektů pro lepší Česko připravujeme už několik let. Každý rok se zaměříme na jiné témata, ať už to je doprava, inovace nebo zdravotnictví. V loňském roce to byly projekty, které pomohly českým záchranářům, policistům a hasičům – například nákup nového vybavení nebo vybudování školicích středisek,“ přiblížil kampaň Radek Kobza, ředitel Odboru publicity a evaluací fondů EU na MMR.
Kampaň se uskutečnila v během loňského léta a zahrnovala reklamu v TV, na internetu a sociálních sítích, tištěnou reklamu v časopisech a venkovní reklamu. Ministerstvo pro místní rozvoj ji připravilo spolu s agenturou Momentum Czech Republic. Kromě letošního stříbra na IMC Czech Awards získala i bronzové ocenění předávání loňských cen EFFIE. Webovou prezentaci oceněné mediální kampaně si můžete prohlédnout na kdefondyEUpomahaji.cz.
Devatenáctý ročník soutěže IMC Czech Awards pořádala tradičně Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) spolu s Aktivační sekcí Asociace komunikačních agentur (AKA). Soutěž oceňuje to nejlepší z českého integrovaného marketingu, převážně kampaní, které nespoléhají primárně na televizi, ale využívají všech dalších forem marketingu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva