Komise byla ustavena s cílem sjednotit aktivity jednotlivých ministerstev a dalších státních i nestátních institucí a organizací při budování pozitivního obrazu České republiky v zahraničí.
Na programu jednání bylo ustavení expertních skupin v rámci Komise. Marketingový tým Ministerstva průmyslu a obchodu poté představil pravidla pro používání nového brandu České republiky “Czech Republic: The Country For the Future”.
Jednotlivé expertní skupiny se budou věnovat tématům jako je podpora exportu, prezentace vědy a výzkumu a prezentace České republiky jako optimálního místa pro práci a život kvalifikovaných zahraničních profesionálů. Dalšími tématy, kterými se budou expertní skupiny zabývat, je prezentace kulturního a historického bohatství naší země a podpora cestovního ruchu.
"Cílem zřízení expertních skupin je prohloubení dialogu o jednotlivých klíčových tématech prezentace České republiky v zahraničí. Tímto krokem chceme dosáhnout zapojení širšího okruhu odborníků v jednotlivých oblastech a dosáhnout tak ještě efektivnější prezentace naší země," uvedla náměstkyně Anita Grmelová.
První výstupy z práce expertních skupin by měly být představeny na příštím zasedání Komise pro jednotnou prezentaci České republiky v zahraničí v polovině března 2020.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva