I celkově čtvrtá posádka Petr Trnovec – Miroslav Staněk totiž startovala s Fiestou R5. Celkové výsledky závodu zde.
Až do předposledního měřeného úseku držel prim Jaromír Tarabus, v předposlední rychlostní zkoušce však o své vedení přišel. „Do něčeho jsme asi vrazili, asi bylo něco na cestě. Každopádně přišel defekt a jeli jsme snad pět kilometrů po prázdném kole. Je to velké zklamání. Závod jsme měli dobře rozjetý, mrzí to hodně. Navíc jsme potřebovali body do mistráku,“ svěřil se smolař závodu.
Martin Vlček už příliš ve vítězství nevěřil. „Ztráceli jsme po celou dobu zhruba 20 vteřin, což je v tak krátkém závodě hodně. Nicméně po úpravě podvozku jsme něco málo stáhli. Nakonec rozhodla předposlední rychlostní zkouška,“ upřesnil vítěz.
Velké uznání ale patří také teprve šestnáctiletému Petru Semerádovi, jemuž se při premiérovém startu v rally spolu s navigátorem Petrem Těšínským podařilo obsadit s vozem Peugeot 208 R2 skvělou 13. příčku v absolutním pořadí. Ve své třídě pak skončili na výborném šestém místě. „Jeli jsme hlavně na pocit, uvolněně. Nic jsme nehrotili. Výsledky jsme nesledovali. Nyní, když vím, jak to dopadlo, mám samozřejmě radost. Na první zkušenost v rally je to, myslím, dobrý počin,“ zhodnotil své působení sympatický mladík, který letos pilotuje vůz Formule 4. Na dráze mosteckého autodromu tento speciál představí divákům už za 14 dní při závodech automobilů a formulí zóny střední Evropy The Most FIA Central Europe Zone Challenge.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva