Skutečnost, že internet nabízí nepřeberné množství názorových platforem v podobě mnoha zpravodajských serverů, článků, diskusí, komentářů a pořadů, patrně vede 27,2% dotázaných k závěru, že právě ona internetová informační rozmanitost je klíčem k získání objektivních a nestranných informací. Přitom v únoru tento názor v rámci internetových zpravodajských portálů sdílelo pouze 20,6% respondentů.
Aktuálně tak posunuly internetové zpravodajské servery z prvního místa Českou televizi, jejíž zpravodajské pořady vnímalo 22,1% dotázaných jako nejobjektivnější a nestranné v únoru letošního roku. Aktuálně však tento názor sdílí 19,8% dotázaných, zatímco zpravodajské pořady Českého rozhlasu vnímá jako objektivní a nestranné aktuálně 24,6% dotázaných. Přitom v únoru letošního roku tento názor v případě Českého rozhlasu 21,3% dotázaných.
Český rozhlas se tak pod vedením Petera Duhana, který stojí v čele Českého rozhlasu od února 2010, stává z pohledu veřejnosti stále důvěryhodnějším médiem, které je navíc aktuálně důvěryhodnějším než Česká televize v čele s generálním ředitelem Petrem Dvořákem (zvolen 21. září 2011).
Jak totiž ukazuje srovnání s obdobným průzkumem, který společnost SANEP provedla ve spolupráci s mediální analytičkou Irenou Ryšánkovou na konci roku 2010, v případě důvěryhodností informací České televize provází od roku 2010 strmý pád, v případě Českého rozhlasu je patrný pozvolný nárůst a aktuální předstižení České televize.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva