Nová verze internetového bankovnictví ČS SERVIS 24 zaznamenala již více než 12 mil. přihlášení

15.10.2012 9:41 | Zprávy

Nová verze internetového bankovnictví České spořitelny se u klientů těší nebývalému úspěchu. Od jejího spuštění, které proběhlo na konci srpna tohoto roku, jej navštívili více než 12 mil. krát.

Nová verze internetového bankovnictví ČS SERVIS 24 zaznamenala již více než 12 mil. přihlášení
Foto: Archiv
Popisek: Česká spořitelna - logo

Více než 12 tis. nových klientů si pak novou verzi od jejího spuštění aktivovalo, což je o 7 tis. měsíčně více v porovnání s měsíci před jejím spuštěním.

„Klienti si naše internetové bankovnictví velmi oblíbili. Jen za prvních šest týdnů ho použili dvanáct milionkrát, což je o čtvrtinu častěji než jeho předchozí verzi za stejné období a patří tak s velkým náskokem k nejpoužívanějším finančním aplikacím na českém trhu. Příjemný vzhled aplikace, její přehlednost a intuitivnost nechválí pouze odborná veřejnost, ale především naši klienti, což je pro nás velmi důležité. Právě na základě jejich požadavků jsme nové internetové bankovnictví připravovali" uvedl David Lorenc, ředitel přímého bankovnictví České spořitelny.

Nová verze internetového bankovnictví SERVIS 24 má příjemné uživatelské rozhraní a odlehčené menu. Některé položky byly sloučeny do jedné a jejich názvy byly upraveny tak, aby byly jasné a srozumitelné. Novinkou je také zobrazení příjmů a výdajů v jednoduchém grafu, možnost jednoduše vytvořit trvalou platbu z jednorázové domácí platby, zadání domácí platby jako expresní, zrušení platby v přehledu čekajících plateb, digitálně podepsané potvrzení plateb, archivace elektronických výpisů za posledních 24 měsíců, rozšířené filtry pro vyhledávání v historii plateb a další.

„Velmi nás těší pozitivní ohlasy na naše internetové bankovnictví. A jsou to právě reakce našich klientů, kteří nás utvrzují v tom, že naše cesta, kterou jsme se vydali v internetovém bankovnictví, je správná. Pokračujeme jak v jeho samotném vývoji, tak v rozvoji mobilní aplikace pro platformu Android, kterou bude možné SERVIS 24 pohodlně ovládat“, doplnil David Lorenc.

Aplikace pro systém Android bude spuštěna v listopadu letošního roku a podobně jako stávající aplikace pro iPhone, o kterou je mezi klienty České spořitelny velký zájem, nabídne mezi aplikacemi českých bankovních domů ojedinělou možnost skenování a následného zaplacení složenek. Navíc ji budou moci používat i uživatelé, kteří nejsou klienty internetového bankovnictví SERVIS 24. Pomocí aplikace velmi rychle naleznou nejbližší pobočku nebo bankomat. Mobilní banku pro iPhone si od jejího spuštění v únoru letošního roku stáhlo již téměř 31 tis. uživatelů, kteří jejím prostřednictvím provedli bankovní operace v řádu desítek milionů korun.

V souvislosti se spuštěním nového internetového bankovnictví SERVIS 24 připravila Česká spořitelna pro své klienty video, které je hravou formou seznamuje s novinkami, které nová verze přináší.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Sociální služby

Nemyslíte, že mnohem větší problém, než jsou finance, i když ty jsou většinou alfou omegou všeho je fakt, že populace stárne, ale sociální systém na to není vůbec připraven a nic se neděje? Už teď je problém sehnat třeba pečovatelák a další služby. Kdy začnete řešit tento problém? Protože už se měl ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český statistický úřad: Střední školu v jiném kraji navštěvují hlavně Středočeši

7:23 Český statistický úřad: Střední školu v jiném kraji navštěvují hlavně Středočeši

Počet středoškoláků v Česku mezi školními roky 2013/14 a 2023/24 stoupl o 8 %, přičemž nejvýraznější…