Pardubický kraj: České dráhy budou vracet peníze za nevyužité IN karty na Orlicku a Králicku

10.12.2019 7:34 | Zprávy

Hejtman Martin Netolický svolal další z řady kontrolních dnů v rámci příprav na zavedení nového železničního jízdního řádu od 15. prosince. Se zástupci Českých drah a společnosti Leo Express řešil především bezproblémové předávání informací směrem k cestujícím na tratích 024 a 025.

Pardubický kraj: České dráhy budou vracet peníze za nevyužité IN karty na Orlicku a Králicku
Foto: Pardubický kraj
Popisek: Základní podoba loga Pardubického kraje.

České dráhy potvrdily, že budou cestujícím s platnou slevovou aplikací na In Kartě, kteří již dále nebudou chtít využívat vlaky ČD na ostatních tratích, vracet poměrnou část do vypršení její platnosti dle Smluvních přepravních podmínek.

„Je pro mne důležité, aby byl přechod mezi dopravci bezproblémový. Bohužel však došlo v rámci předávání informací k uzavření pokladen a stanic Českých drah v Jablonném nad Orlicí a Králíkách ke konci listopadu s odůvodněním, aby měl nový dopravce možnost se připravit na spuštění provozu. Na základě našeho požadavku byly s okamžitou platností otevřeny alespoň čekárny, protože není možné, aby cestující neměli v zimních měsících možnost čekat v teple,“ řekl hejtman Martin Netolický.

Ten s dopravci hovořil také o konkrétních dotazech občanů s vazbou na odchod Českých drah z oblasti. „Pro cestující, kteří mají In Kartu se zakoupenou platnou aplikací, bude možné získat poměrnou částku vynaložených prostředků zpět, v případě traťových jízdenek dokonce bez srážky, takže o peníze nepřijdou. Očekávám, že v co nejkratší době bude tato informace distribuována k cestujícím skrze pokladny a vlakové čety. Leo Express navíc bude cestujícím do konce letošního roku odpouštět příplatek k jízdnému, pokud cestující nekoupí jízdenku na pokladně a nastoupí do vlaku. Tento poplatek nebude uplatňován nikdy, pokud se cestující prokáže platným jízdním dokladem z předchozího vlakového spoje Českých drah při přestupu v Ústí nad Orlicí,“ uvedl hejtman Martin Netolický, který apeloval na aktivní a vstřícní přístup směrem k informovanosti cestujících.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Mgr. Jana Pastuchová byl položen dotaz

Jak podle vás zajistit práci seniorům?

Pravda je, že doba jde dopředu a lidé ve starším věku se mají problém ,,jít s dobou". Ale podle mě to bude problém i do budoucna, třeba pro dnešní 30. Za 30 let mohou řešit stejný problém jako senioři dnes, protože i když jsou třeba technologicky zdatnější než dnešní starší generace, tak za těch 30 ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Kontaktní centra Skupiny ČEZ patří mezi nejlepší na světě

16:25 ČEZ: Kontaktní centra Skupiny ČEZ patří mezi nejlepší na světě

Zákaznická centra, call centra a kontaktní místa společnosti ČEZ Prodej na pobočkách České Pošty zís…