„V Pardubicích jsou celkem tři průmyslové zóny – jedna je v Černé za Bory, druhá v Semtíně a třetí ve Starých Čívicích. Všechny se v průběhu uplynulých desetiletí poměrně živelně rozvíjely a počítají i s dalším růstem. My teď až následně řešíme stav silnic, které k nim vedou, ale i další důsledky jejich činnosti,“ říká Michal Kortyš. „Impulzem bylo třístranné memorandum mezi firmou Foxconn , krajem a městem o posílení infrastruktury v lokalitě Černá za Bory. V roce 2018 firma Foxconn od memoranda odstoupila a dohodli jsme se s primátorem pokračovat i bez jejich účasti“ dodává Kortyš.
Jednou z dobrých zpráv na jednání byla informace náměstka primátora Pardubic Petra Kvaše o tom, že rekonstrukce ulice Dělnické má už stavební povolení, a zároveň tu zazněl příslib finančních prostředků z dotačního programu Ministerstva průmyslu a obchodu. Další silnice u průmyslových zón ale bude potřeba zafinancovat z dalších zdrojů. Jedná se zejména o silnice II. a III. tříd, ale i místní komunikace, ať už v areálu v Černé za Bory, silnice navazující na dopravní uzel v Semtíně nebo silnice ze Starých Čívic směrem na Lázně Bohdaneč.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva