Modernizace úseku, který se nachází v nestabilním podloží, byla velmi náročná. Kromě zcela nové konstrukce vozovky byl řešen také odvodňovací systém a do kritických míst byl osazen zádržný systém.
„Úsek z Hrádku směrem na Jehnědí patří mezi velice složité z hlediska geologického, jelikož je zde náročný a nestabilní terén. Silnice jako taková byla navíc v těchto místech velmi poničená a v některých případech ujížděl i svah. Celkové náklady se proto vyšplhaly na více než 47 milionů korun včetně DPH,“ uvedl hejtman Martin Netolický a dodal, že se v oblasti nejedná o jedinou krajskou investici. „Pro nás je velmi důležité, že se postupně, i díky přispění evropských fondů, daří modernizovat jednotlivé úseky mezi Ústím nad Orlicí a Chocní. Ještě v letošním roce máme avizováno zprůjezdnění navazujícího úseku přes obce Loučky a Svatý Jiří. Snažíme se s dodavateli vždy jednat tak, aby dopravní omezení pro řidiče bylo co nejkratší,“ řekl hejtman Martin Netolický.
Náměstek hejtmana pro dopravu Michal Kortyš ocenil spolupráci stavebních firem. „Jsem velmi rád, že stavební firma, která realizovala tento úsek, velmi dobře komunikovala s dodavatelem vedlejší stavby tak, aby bylo možné zkrátit jejich termín dokončení. Jsem přesvědčený, že takto by měly firmy spolupracovat. Firma Mados a všichni zainteresovaní předvedli skvělou práci, za kterou jim děkuji,“ řekl Michal Kortyš.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva