Pilsner Urquell sází na českou originalitu

12.04.2013 18:38 | Zprávy

Pilsner Urquell odstartoval svůj nový komunikační koncept značky v duchu „Originalita. To pravé bohatství.“ televizním spotem, ve kterém připomíná a oslavuje českou vynalézavost a originalitu.

Pilsner Urquell sází na českou originalitu
Foto: red
Popisek: Plzeňský Prazdroj

Pilsner Urquell se zde prezentuje jako jeden z výjimečných českých originálů, který inspiroval svět, spolu s legendárním vozem Tatra 87 a revolučními silonkami. Spot je součástí první kampaně z dílny agentury Ogilvy&Mather pro značku Pilsner Urquell a pokračuje ve vizuálním stylu typickém pro tuto značku.

Krátce po jeho uvedení na televizní obrazovky byl spot v prestižním marketingovém médiu Adweek  oceněn jako pátý nejlepší spot týdne.

Kampaň navazuje svým stylem na ty předchozí, ale příběh je odlišný. Tentokrát sází na českou důmyslnost a originalitu. „Je až s podivem, kolik existuje českých originálů, na které bychom měli být jako národ hrdí. Proto jsme se rozhodli je lidem připomenout,“ řekl Jan Šolta, senior brand manažer značky Pilsner Urquell, a dodává: „V novém spotu se tak objeví legendární osobní vůz Tatra 87, revoluční silonové punčochy a samozřejmě jako jeden z českých originálů Pilsner Urquell, první zlaté pivo se 170letou tradicí, který dal vzniknout nové kategorii piv typu pils reprezentující dnes 70% světové produkce piva.“

Režie spotu se ujal Roman Valent v produkci společnosti Boogiefilms. Velkým úspěchem pro tvůrce i značku je zařazení mezi pět nejlepších celosvětových spotů prestižním americkým marketingovým mediem Adweek krátce po jeho uvedení na televizní obrazovky.

Na komunikaci v TV navazuje ve velkých městech outdoorová kampaň, jak jinak než v originálním stylu. Pro kampaň byly vyrobeny speciální třírozměrné citylighty, které jsou jakousi prostorovou kompozicí z lahví a víček Pilsner Urquell. Na výrobu netradičních showcasů byly použity skutečné lahve a víčka, které byly poskládány do tvaru lahve. Výslednou siluetu potom podtrhuje osvětlení s použitím LED pásek. Tyto kompozice budou využívat hru světla a dominantní barva bude tradičně lahvově zelená. Venkovní reklama nového konceptu Pilsner Urquell se rozběhne ve dvaceti českých městech v průběhu dubna a paralelně na ní navazuje i kampaň v tištěných médiích. Samozřejmostí je podpora kanálů on–trade a off–trade. Celá kampaň je postavena tak, aby zaujala stávající i potenciální příznivce a konzumenty značky Pilsner Urquell a upevnila jejich vnímání hodnoty značky.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Petr Beitl byl položen dotaz

Benešík (KDU-ČSL): Slováci jsou na tom v zastoupení lidí v mezinárodní politice lépe než my

Můžete mi vysvětlit, jak je to možné? To jste jako politici tak neschopní protlačit na vysoká místa politiky, kteří by hájili zájmy Česka? Ono to dost vysvětluje, proč podle mě na mezinárodní scéně zájmy nás Čechů vlastně nikdo pořádně nehájí, a proč se stáváme stále více bezvýznamnou zemí.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP tuto sobotu rozsvítí vánoční vozy

19:39 DPP tuto sobotu rozsvítí vánoční vozy

V předvečer letošního adventu, tj. tuto sobotu 30. listopadu 2024 v 16:30 Dopravní podnik hl. m. Pra…