V klipu hraje i jihokorejská dětská hvězda Min-woo Hwang, který si říká „Little PSY“ a jehož typický tanec si získal i řadu světových hvězd. Malý Minwoo je známý i z celosvětového klipu Gangnam style.
„Chtěli jsme vymyslet zábavnou, zajímavou a zároveň smysluplnou spolupráci s našimi fanoušky. Hlavním cílem této celosvětové kampaně je zvýšit povědomí o značce LG, upevnit brand positioning mezi mladými lidmi a rodinami s dětmi,“ říká Martin Malý, tiskový mluvčí společnosti LG Electronics CZ.
Jedná se o speciální webovou aplikaci www.lifesgoodlg.com v českém jazyce, která umožňuje svým uživatelům nahrát svoji fotografii ze svého počítače či použít fotografii ze sociální sítě Facebook a dále vepsat do připraveného pole své jméno. Každému fanouškovi LG se spustí video spot, ve kterém se objeví v několika scénách jeho obrázek, například na minci, v jukebox či na plátně vedle Mony Lisy. Po přehrání písničky „Life´s Good“ je možné video spot sdílet na Facebooku, na Twitteru či stáhnout do svého počítače (pomocí speciálního programu). Aplikace je v současné době dostupná v 17 jazykových mutacích včetně češtiny. LG bude tento promo projekt propagovat na webových stránkách a sociálních sítích – Facebook, Twitter, YouTube.
V písničce „Life´s Good“ vystupuje jihokorejská dětská hvězda Min-woo Hwang, který si říká „Little PSY“, který rovněž tancuje ve světově známem klipu Gangnam Style. Sedmiletý Min-woo Hwang se objevil v soutěži „Korea má talent“, následně natočil s hlavním představitelem video Gangnam Style, který se vzápětí stal celosvětovým megahitem. „Díky tomuto úspěchu dostal Little PSY lukrativní nabídku od společnosti LG, která s ním točí reklamu a kterou odjel natáčet do Hollywoodu,“ doplnil Martin Malý, tiskový mluvčí LG.
O LG Electronics CZ
Firma LG je silnou korejskou společností, která se svojí více než 50letou tradicí patří mezi světové lídry a technologické inovátory ve spotřební elektronice, domácích spotřebičích a mobilních komunikacích. Regionální pobočka LG Electronics CZ patří na českém a slovenském trhu mezi přední hráče v prodeji spotřební elektroniky. Nabízené portfolio LG na českém trhu je rozděleno do pěti kategorií: Spotřební elektronika, Domácí spotřebiče, Klimatizační jednotky, Mobilní telefony a Informační technologie. Česká pobočka LG Electronics byla založena v roce 2003, o dva roky později přibyla kancelář v Bratislavě.
Zaměstnává více než 120 zaměstnanců, přičemž roční obrat se pohybuje v řádu miliard korun. Ve skupině LG pracuje více než 84 tisíc lidí, ve 112 provozech, v 81 dceřiných společnostech na celém světě. Produkty společnosti LG zaručují vysokou kvalitu, inovativnost a osobitost. V roce 2011 získala společnost LG ocenění asociace EISA za „Nejlepší řešení 3D domácího kina“ a „Nejlepší přehrávač kombinovaný se systémem prostorového zvuku“. LG se pravidelně účastní soutěží Red Dot Design Award, iF Design Award a Industrial Design Excellence Award (IDEA). V letošním roce se společnost LG Electronics CZ stala v České republice generálním partnerem Digital 3D filmu Avengers.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva