Pivovar Zubr navázal na loňské dobré výsledky, daří se mu především v exportu

11.01.2017 11:30 | Zprávy

Celkový výstav pivovaru Zubr v roce 2016 dosáhl 255.000 hektolitrů, tedy stejně jako v roce předcházejícím. Na udržení stejné úrovně produkce měl vliv především rostoucí export a také nový a moderní design lahví a přepravek. Naopak o dvě procenta poklesl prodej v sudech na tuzemském trhu. V letošním roce se chce pivovar opět zaměřit na širokou nabídku oblíbených pivních speciálů, v létě pak do stálého sortimentu zařadí novinku.

Pivovar Zubr navázal na loňské dobré výsledky, daří se mu především v exportu
Foto: ZUBR
Popisek: Tomáš Pluháček, ředitel pivovaru Zubr.

„Těší nás, že jsme v loňském roce v celkovém prodaném objemu piva navázali na rok předchozí. Důvodem poklesu prodeje sudového piva na tuzemském trhu bylo horší počasí v sezóně a také se začal koncem roku negativně projevovat vliv zavedení EET. Doufáme, že se nám podaří tyto výsledky udržet i v roce letošním, i když to bude o mnoho těžší. S ohledem na dopad EET se dá totiž očekávat, že poroste prodej lahvového piva na úkor sudového,“ komentuje situaci na pivním trhu Tomáš Pluháček, ředitel pivovaru Zubr a pokračuje: „Pro nás čepované pivo i podpora provozoven nadále zůstává prioritou. I proto budeme například pokračovat v rozšiřování sítě nájemních provozoven.“ V loňském roce si pivovar Zubr pronajal od majitelů zhruba čtyřicítku provozoven, které dále poskytuje prověřeným podnikatelům. Tento model se osvědčil jako efektivní způsob, jak zabránit uzavírání provozoven především na malých obcích, kde je často problém najít spolehlivé nájemce.

Kromě podpory piva sudového se pivovar zaměřuje i na rozšiřování maloobchodní distribuční sítě. Nově jsou produkty pivovaru Zubr k dostání v plošné distribuci například v hypermarketech Albert. „Daří se nám nejen na domácím trhu, kde pokračujeme v rozšiřování celorepublikové distribuce, ale také v exportu, který kontinuálně roste. Jsem přesvědčen, že zvýšení prodejů pomáhá i nový design obalových materiálů, především lahví a přepravek, který jsme představili na jaře. Budujeme novou image pivovaru jako moderní značky, která si zakládá na tradici i kvalitě,“ říká Tomáš Pluháček.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Komerční článek

Mgr. Jana Pastuchová byl položen dotaz

Obezita u dětí

Dobrý den, jestli vás chápu dobře, nejste zastánkyně změny stravování dětí ve školách. Zajímalo by mě, jak byste vy a ANO přistupovali k problému, že je čím dál víc obézních dětí? Nebo byste to vůbec neřešili a nechali to primárně na rodičích?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ÚOHS: Informační povinnost o výši vyplacené veřejné podpory za rok 2024

19:28 ÚOHS: Informační povinnost o výši vyplacené veřejné podpory za rok 2024

Poskytovatel veřejné podpory je dle § 5 odst. 1 písm. a) zákona č. 215/2004 Sb., o úpravě některých …