Videa je možné najít na www.shopcamp.cz u každého z přednášejících pod ikonkou YouTube. Případně všechny přímo přes kanál ShopCamp na YouTube. A pokud je chcete pohromadě na jednom místě, můžete využít souhrnný článek: Jaký byl ShopCamp? Podívejte se sami na našem blogu.
Kompletní prezentace najdete na Shopcamp 2014 na SlideShare a v řadě případů je zřejmé, že bez vyslechnutí unikátních vystoupení přednášejících není možné získat kompletní informace. Co hlavně, bez videí přijdete o některé velmi osobitá a originální vystoupení.
Co například stojí za nastudová a zhlédnuti
David Grudl zakončoval ShopCamp s tématem “Jak to nepo¬…kazit v cílové rovince” a na Twitteru zaznělo, že jde o “legendární přednášku aneb programátoři jsou arogantní hajzlíci”. Právě jeho přednáška prozatím na YouTube, co se počtu zhlédnutí týče, vede.
Jan Penkala z ACOMWARE hovořil na téma STOP mass mailům! Nastartujme inteligentní emailing. Věnoval se v ní hlavně tomu, že dnes e-shopy příliš neumí pracovat s vlastními databázemi a spíše se věnují hromadnému obesílání kupujících, než práci s nákupními daty a tvorbě na míru šitých oslovení.
Za zhlédnutí rozhodně stojí i Michal Kubíček a jeho Jak zdvojnásobit obrat eshopu za pouhé čtyři měsíce. Na SlideShare je tato přednáška jedničkou a pokud si pustíte video, tak zjistíte, že hlavně mluví o tom, jak vybudovat úspěšný cukrářský e-shop. Michal Kubíček v ní přináší řadu velmi praktických tip a nebojí se mluvit o chybách, které na cestěík úspěšnému e-shop můžete potkat.
Přednáška Jana Tichého se na SlideShare objevila až později, ale na ShopCampu byla pozitivně hodnocena. Možná i proto, že Honza Tichý Google Analytics a vůbec statistikám a analytikám okolo webu opravdu hodně rozumí a hodně může naučit. Věnoval se hlavně pojmu “User Centered Analytics”, tedy analytice zaměřené na konkrétního člověka - což v dnešním prostředí počítačů, mobilů a tabletů začíná být velký problém.
Jan Kvasnička (ano, Shopcamp 2014 měl těch Honzů mezi přednášejícími nebývale hodně) se věnoval Optimalizaci objednávkového procesu, tedy tématu velmi důležitému. Může totiž velmi výrazně ovlivnit to, jestli lidé na e-shopu budou kupovat či nebudou. Čím složitější nákupní proces je, tím více lidí nedojde do cíle. Na podobné téma je ostatně i Díra v nákupním procesu - návod “co nedělat” od Lukáše Hurycha.
Tradičně originální a nezapomenutelný byl ale i Jan Řezáč s tématem Jak přemýšlet nad obsahem e-shopu. Zde hlavně zaznělo, jak důležité je správně přizpůsobit obsah a formu cílové skupině.
Vedle přednášek se na Shopcampu konala čtveřice workshopů, ty na YouTube nenajdete, ale je možné se podívat na prezentace. Můžete zkusit třeba Lukáše Pítru a jeho Analýzu klíčových slov (aneb Pro krásnější klíčovky!). A nutno dodat, že právě analýza klíčových slov je to, co Lukáš opravdu umí.
Můžete se samozřejmě podívat i na ostatní přednášky (jak na YouTube, tak na Slideshare) či workshopy (na SlideShare) a sami zjistit, co by vás osobně nejvíce zaujalo. Na náš výběr a komentáře se neohlížejte.
Dáreček pokud budete umět dobře počítat a budete rychlí
PS: Pokud třeba zjistíte, kolik Janů a Hanzů bylo mezi přednášejícími, tak vězte, že první tři kdo správně odpoví na pr@shoptet.cz odměníme. Stejným dárkem, jaký dostávali účastníci Shopcamp 2014.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva