Plzeňský Prazdroj: Spotřebitelé mají v ochucených pivech jasno
29.04.2013 9:20 | Zprávy
Nejoblíbenějšími novinkami jsou Gambrinus Limetka & Bezinka a Gambrinus Řízný citrón.
reklama
Varianty Gambrinus Limetka & Bezinka a Gambrinus Řízný citrón uspěly v prestižním spotřebitelském průzkumu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2013 v kategorii ochucených piv. V konkurenci mnoha jiných značek získaly tyto produkty od 4 000 respondentů nejvíce hlasů a staly se nejlepšími novinkami minulého roku. Na trhu jsou k dostání více než rok v půllitrových plechovkách, od března také v novém designu pro nadcházející letní sezónu. Jejich velkou předností je, že neobsahují žádná přidaná umělá sladidla ani konzervanty.
K vítězným příchutím přibyla letos i nová varianta s grepem
Letošní ročník prestižní ankety Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka probíhal již potřinácté. V tomto tradičním spotřebitelském průzkumu jsou oceňovány výrobky, které byly uvedeny na rychloobrátkový trh za uplynulý rok a půl. V kategorii ochucených piv tak poprvé došlo na lámání chleba, protože soutěžilo více značek než v uplynulém ročníku. Ve finální fázi ocenilo 4 000 zúčastněných spotřebitelů právě chuťové varianty Gambrinus Limetka & Bezinka a Gambrinus Řízný citrón. Od letošního března k nim přibyla další chuťová varianta citrusového základu – Gambrinus Šťavnatý grep.
"Ocenění spotřebitelů je tou nejlepší vizitkou kvality našich produktů. Dbáme na to, aby naše míchané nápoje z piva poskytovaly dospělým konzumentům to nejlepší a skutečné osvěžení. Vždyť to byli právě oni, kteří se podíleli na finální chuti našich produktů,“ říká marketingový manažer značky Gambrinus Miloslav Peichl a dodává: „Vítězství nám jen potvrdilo, že bezinka je mezi Čechy velmi populární. Naopak citrón a limetka jsou chuťovou klasikou, která přináší spotřebitelům to nejlepší osvěžení. Věřím, že i naše poslední novinka Šťavnatý grep, kterou jsme uvedli na trh v minulých dnech, uspokojí chutě našich spotřebitelů stejně tak dobře jako ostatní variace.“
Míchané nápoje z piva výrazně ovlivňují pivní trh
U produktů z rodiny Gambrinus Ochucený je příjemně sladěna chuť tradičního a oblíbeného piva Gambrinus s ovocnou šťávou. Jedná se o nápoje bez umělých sladidel a konzervantů s nízkým obsahem alkoholu, které jsou určeny zejména v jarních a letních parných měsících k osvěžení. „Toho dosáhnou spotřebitelé zejména správným vychlazením,“ dodává Miroslav Peichl.
Češi jim v posledních dvou letech přišli výrazně na chuť, což dokládají i jednotlivé číselné ukazatele. V roce 2012 dosáhly všechny míchané nápoje v letních měsících desetiprocentního podílu na celkovém pivním trhu a staly se tak nejrychleji rostoucím pivním segmentem. Gambrinus Ochucený patří ke klíčovým hráčům, což dokládá i získané ocenění od spotřebitelů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Líbil se Vám tento článek?
Nezávislost naší redakce můžete podpořit peněžitým darem v jakékoliv výši bankovním převodem na účet:
131-981500247/0100
QR kód obsahuje údaje k platbě, výši částky si určete sami.
Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.
Proč myslíte, že zrovna vy můžete stranu dostat zpět do sněmovny, když jste byla u toho, když z ní vypadla? A věříte si v příštích volbách? Podle všeho jste zatím bez šance na návrat. Není to paradox, když máte takovou příležitost, protože jen minimum lidí je spokojených s tím, jak se jim daří?
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.