„Předem jsme tušili, že Interview bude čtenáře zajímat, protože podobný formát na našem trhu chyběl. I tak nás ale rychlost, se kterou první číslo zmizelo z pultů, velmi mile překvapila. Máme z úspěchu radost, ale zároveň cítíme vůči našim čtenářům závazek, abychom dostáli jejich dalším očekáváním,“ řekl Jaromír Soukup, předseda představenstva vydavatelství Empresa Media.
„Okamžitě, jak jsme zjistili, že časopis je v několika desítkách prodejen vyprodaný, tak jsme začali ve spolupráci s vydavatelem zajišťovat do těchto prodejen dodávky dalších výtisků,“ řekl Martin Novák, ředitel obchodu PNS.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva