Práce z kategorie multimédií a product placementu posuzovaly ještě dvě odborné poroty, kterým předsedali Tomáš Jindříšek a Štěpán Wolde. Výsledkem je short list 40 prací, které bodovaly nejvíce. Ty nejlepší z nich získají 20 hlavních cen a 3 zvláštní ceny. Short list naleznete na webu soutěže http://www.acra-mk.cz.
Letošní ročník opět potvrdil trend zvyšujícího se zájmu zadavatelů o online komunikaci, která aktivně pracuje zejména s mladšími cílovými skupinami a často je pro klienty i zajímavým low costovým řešením s kvalitním zásahem cílovky, kterou klasické nadlinky míjejí. FTV Prima a Česká televize bodovala i se svými zajímavými koncepty product placementu, podobně jako v roce minulém. Škoda, že se nezúčastnila se svým PP i televize Nova, která si vloni za užití PP v seriálu Helena za „Mentos v Heleně“ odnesla Zlatou pecku.
Product placement organicky a kreativně začleněný do příběhu zaznamenává podle Štěpána Wolde u zadavatelů stoupající oblibu jako efektivní komunikační prvek. Divák ho velmi dobře akceptuje a jeho impact je často vyšší, než u klasického TV spotu.
Podobně jako v minulém roce zaujaly porotu vtipné a kreativní spoty slovenských agentur (Istropolitana Advertising, TRIAD, MADE BY VACULIK, Wiktor Leo Burnett, MUW / SAATCHI&SAATCHI, Apple Pie, CORE 4, Respect APP). Pozadu nezůstaly ani čeští zadavatelé. Nejvíce nominací získaly agentury Lion communications-divize Saatchi&Saatchi, Havas Worldwide, Omnicom Media Group, Scholz&Friends, COMTECH Group, VCCP a Wunderman. Letošní PRIMA Zlatá pecka bude také poprvé dávat možnost hlasovat o nejoblíbenějším herci a herečce v reklamě.
Jakub Kohák opět moderuje slavnostní večer předávání cen PRIMA Zlatá pecka 2014 v klubu Lávka 25. února příštího roku. Více na www.acra-mk.cz.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva