Přímé bankovnictví České spořitelny už využívá více než 1,5 milionu klientů

05.03.2013 21:25 | Zprávy

Přímé bankovnictví SERVIS 24 a BUSINESS 24 České spořitelny už využívá více než 1,5 milionu klientů. V roce 2012 jejich počet vzrostl o více než 51 tisíc, hlavně díky nové, jednodušší a přehlednější verzi internetového bankovnictví, kterou banka představila klientům v srpnu loňského roku.

Přímé bankovnictví České spořitelny už využívá více než 1,5 milionu klientů
Foto: Archiv
Popisek: Česká spořitelna - logo

V roce 2012 klienti provedli přes přímé bankovnictví České spořitelny 94,7 milionů transakcí v celkovém objemu cca 2 600 mld. Kč. Novou verzi SERVISU 24 si podle prosincového průzkumu chválí přes 85 % klientů, kteří se v něm díky srozumitelnějším pojmům a jednodušší navigaci lépe orientují a stráví v něm téměř o ¾ méně času než dříve. BUSINESS 24 byl pak u firemních klientů hodnocen jako jednička na českém trhu.

„Loňskou změnu našeho internetového bankovnictví jsme dělali na základě rozsáhlého průzkumu mezi klienty. Nynější spokojenost klientů přesahující 85 % nám potvrzuje, že jsme se vydali správnou cestou,“ uvedl David Lorenc, ředitel přímého bankovnictví České spořitelny. „Obliba našeho přímého bankovnictví stále stoupá. Od začátku letošního roku vzrostl počet uživatelů o dalších více než 12 tisíc,“ dodal David Lorenc.

Internetového bankovnictví SERVIS 24 umožňuje jednoduchou a intuitivní obsluhu. Má přehledné menu, logické uspořádání položek, možnost osobního nastavení a příjemný vzhled. Tyto vlastnosti klienti nejvíce oceňují. Česká spořitelna ve svém internetovém bankovnictví klienty také informuje o důležitých zprávách z banky. Čtenost informací se ve druhé polovině roku zvýšila pětinásobně.

Česká spořitelna se i nadále zaměřuje na rozvoj a inovace internetového bankovnictví s cílem připravit pro klienty uživatelsky ještě přívětivější prostředí. Od začátku letošního roku si například mohou majitelé Osobních účtů pojmenovat své souhlasy s inkasem a usnadnit si tak v nich orientaci. Na jaře si pak klienti v případě zablokování přístupu budou moci internetové bankovnictví jednoduše odblokovat přes přihlašovací stránku www.servis24.cz.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Vy jste teď sice pro zmrazení platů, ale co to řeší do budoucna?

Nemyslíte, že je třeba vyřešit vaše platy nějak komplexně, abyste brali přiměřeně se vším všudy? Ne že budete brát obří platy a ještě k domu dostávat obří náhrady. Vždyť to je výsměch všem a je jedno, že se teď snažíte problém oddálit, to není řešení. Nebo jak si to představujete za 5 let až by došl...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Radní projednali a odsouhlasili návrh rozpočtu hl. m. Prahy na rok 2025

22:28 MHMP: Radní projednali a odsouhlasili návrh rozpočtu hl. m. Prahy na rok 2025

Hlavní město má v příštím roce hospodařit v rámci rozpočtu s objemem příjmů ve výši 110,92 miliardy …