V roce 2012 klienti provedli přes přímé bankovnictví České spořitelny 94,7 milionů transakcí v celkovém objemu cca 2 600 mld. Kč. Novou verzi SERVISU 24 si podle prosincového průzkumu chválí přes 85 % klientů, kteří se v něm díky srozumitelnějším pojmům a jednodušší navigaci lépe orientují a stráví v něm téměř o ¾ méně času než dříve. BUSINESS 24 byl pak u firemních klientů hodnocen jako jednička na českém trhu.
„Loňskou změnu našeho internetového bankovnictví jsme dělali na základě rozsáhlého průzkumu mezi klienty. Nynější spokojenost klientů přesahující 85 % nám potvrzuje, že jsme se vydali správnou cestou,“ uvedl David Lorenc, ředitel přímého bankovnictví České spořitelny. „Obliba našeho přímého bankovnictví stále stoupá. Od začátku letošního roku vzrostl počet uživatelů o dalších více než 12 tisíc,“ dodal David Lorenc.
Internetového bankovnictví SERVIS 24 umožňuje jednoduchou a intuitivní obsluhu. Má přehledné menu, logické uspořádání položek, možnost osobního nastavení a příjemný vzhled. Tyto vlastnosti klienti nejvíce oceňují. Česká spořitelna ve svém internetovém bankovnictví klienty také informuje o důležitých zprávách z banky. Čtenost informací se ve druhé polovině roku zvýšila pětinásobně.
Česká spořitelna se i nadále zaměřuje na rozvoj a inovace internetového bankovnictví s cílem připravit pro klienty uživatelsky ještě přívětivější prostředí. Od začátku letošního roku si například mohou majitelé Osobních účtů pojmenovat své souhlasy s inkasem a usnadnit si tak v nich orientaci. Na jaře si pak klienti v případě zablokování přístupu budou moci internetové bankovnictví jednoduše odblokovat přes přihlašovací stránku www.servis24.cz.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva